احمد راستینه با اشاره به حوادث روی‌داده در ضاحیه لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی آنچنان دچار جنون و سردرگمی حیاتی شده است که حیات خود را ازدست‌رفته، پایه‌های حکمرانی خودش را فروریخته و هیمنه پوشالی خودش را در عرصه جهانی کاملا ازدست‌رفته می‌بیند.

آگاه: نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب به خبرنگار روزنامه «آگاه» گفت: حملات جنون‌آمیز  و کشتار زنان و کودکان در غزه سبب نشد تا حماس سلاح خود را نیز بر زمین بگذارد. این ددمنشی‌ها و وحشی‌گری‌ها، حماس را برای پاسخ‌های کوبنده محکم‌تر ساخت.این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سردرگمی و گیجی رژیم صهیونیستی باعث شد تا نتانیاهو برای افکار عمومی داخلی، یک حمله وحشیانه‌ای علیه مردم بی‌گناه لبنان ترتیب دهد، بیان کرد: نتانیاهو تصور می‌کند با قتل و غارت و ددمنشی میدان نبرد را خواهد برد، این در حالی است که رژیم اسرائیل در میدان نبرد به‌شدت آسیب‌پذیر و فروریخته است و در میدان افکار عمومی دنیا هم به‌عنوان یک باند جنایتکار کودک‌کش و ماشین قتل در منطقه شناخته می‌شود.
نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حملات جمعه‌شب اسرائیل به لبنان نشان داد که سردرگمی رژیم صهیونیستی آن را دچار یک دیوانگی و یک جنون کرده است که هر لحظه این جنون به بی‌آبرو شدن آن در عرصه بین‌المللی می‌انجامد و سبب اتحاد جامعه اسلامی برای پاسخ خواهد شد. وی با بیان اینکه جنون و کشتار رژیم صهیونیستی باعث نزدیک شدن امت اسلام به یکدیگر شده است و باعث وحدت خواهد شد، ادامه داد: این جنون و وحشی‌گری‌ها  محور مقاومت را مستحکم‌تر در پاسخ، مقابله و ایستادگی قرار خواهد داد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین فضاسازی‌هایی در روزهای اخیر مطرح می‌شود که رژیم اسرائیل به سراغ ایران آمده و به ایران حمله می‌کند. این فضاسازی‌ها در توییت‌های عجیب برخی از مسئولان کشور متاسفانه دیده می‌شود؛ لذا این موارد نشان از عدم شناخت دقیق میدان و صحنه است. واقعیت این است که رژیم اسرائیل خوار و خفیف‌تر از آن است که بخواهد به ایران مقتدر حمله کند. وی تاکید کرد: به واقع ایران مقتدر و سرافراز، با کمترین واکنش خود می‌تواند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند؛ بنابراین رژیم اسرائیل باید بداند توئیت‌ها در فضای مجازی و واکنش‌ها صورت گرفته، واگوکننده قدرت رژیم صهیونیستی نیست، بلکه این توییت‌ها در فضای مجازی صحنه فریبی است برای فروریختن و محو کامل رژیم اسرائیل. وی تاکید کرد: همچنین رژیم صهیونیستی باید بداند که هرگونه خطایی نسبت به ایران مقتدر با آنچنان پاسخی مواجه خواهد شد که برای همیشه این لکه ننگ را از منطقه پاک خواهد کرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه که رژیم صهیونیستی نباید به داشته‌های اتمی خود مغرور شود، تاکید کرد: ما دارای داشته‌هایی هستیم فراتر از آنچه رژیم صهیونیستی تصور می‌کند. صهیونیست‌ها باید بدانند اگر به داشته‌های اتمی خود مغرور شوند، جمهوری اسلامی ایران به برکت دانشمندان و مجاهدان به داشته‌های دسترسی دارد که به‌واسطه آن می‌تواند به کمتر از کسری از ثانیه، حیفا و تل‌آویو را نابود کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.