سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به حوادث جمعه‌شب در ضایحه لبنان، گفت: درواقع جنایت‌هایی صورت‌گرفته ازسوی رژیم صهیونیستی در لبنان، با چراغ سبز آمریکا صورت می‌پذیرد. 

آگاه: علیرضا سلیمی با بیان اینکه باند تبهکار، جنایتکار و خونریز صهیونیستی بدون اذن آمریکایی‌ها حتی آب نمی‌خورند، به روزنامه «آگاه» گفت: با این‌حال صهیونیست‌ها نباید تصور کنند که با این ددمنشی‌ها می‌توانند محور مقاومت را دفع کنند. این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور مقاومت درخت تناوری است که ریشه در اعماق زمین جان و دل مسلمانان دارد، تاکید کرد: شاخسار محور مقاومت تا آسمان‌ها کشیده شده است. این قبیل اقدامات ازسوی رژیم صهیونیستی باعث می‌شود تا محور مقاومت مسیر نوینی را برای مقابله پیدا کند.
سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور مقاومت دفع‌ناشدنی است، بیان کرد: محور مقاومت روزبه‌روز بالنده‌تر از گذشته می‌شود. سلیمی با اشاره به حملات صورت‌گرفته علیه محور مقاومت، بیان کرد: این حملات هرچند به تعبیر سید مقاومت هزینه‌هایی را برای صهیونیست‌ها داشته است، اما واقعیت اینطور نیست که رژیم صهیونیستی هم در امان باشد.
سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محور مقاومت خسارات و صدمات زیادی به صهیونیست‌ها وارد کرده است، بیان کرد: درواقع ددمنشی‌های صهیونیست‌ها به‌خاطر سیلی‌هایی محکمی است که ازسوی جریان مقاومت دریافت کرده‌اند.
سلیمی با اشاره به فرازهایی از اظهارات امام(ره)، بیان کرد: امام(ره) می‌فرمودند از هر قطره خون شهید، یک شهید و یک رزمنده دیگری برخواهد خاست؛ بنابراین قطعا این خیل عظیم روزبه‌روز بر تعدادش افزوده خواهد شد. 
سخنگوی هیات‌رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باطل نابودشدنی است و این جمله سنت الهی است، بیان کرد: این فرعون و فرعون‌های زمان هم نابودشدنی هستند.
 از سوی دیگر، سازمان‌های بین‌المللی نشان دادند که افسار دست قدرت‌ها هستند و هیچ‌گونه اقدام دقیقی را در این راستا به سامان نرساندند و این مسئله باعث تاسف است چراکه اگر گربه‌ای در کشورهای اروپایی آسیب ببیند، این‌ها به‌سرعت فریادشان بلند می‌شود، اما وقتی رژیم صهیونیستی در غزه دریای خون راه انداخته، هیچ واکنشی به آن نشان نمی‌دهند. این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این قبیل رویکردها نشان می‌دهد که این سازمان‌ها ابزار دست قدرت‌ها برای توسعه دیکتاتوری و آدم‌کشی در جهان هستند و هیچ عرضه‌ای برای متنبه کردن و جلوگیری از تجاوز ندارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.