صهیونیست‌ها بی‌محابا در منطقه ما، در حال جنایت و آدم‌کشی هستند و ماشین کشتار و تجاوز آنها، فقط و فقط با مقابله به مثل، متوقف می‌شود؛ تاریخ موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی نشان داده است که صهیونیست‌ها هر جا ضعف و سستی از طرف مقابل ببینند، جری‌تر می‌شوند و بر عمق و حجم جنایات‌شان می‌افزایند.

تحقق وعده  صادق ۲

آگاه: صهیونیست‌ها موجوداتی هستند که شرارت آنها نباید بی‌پاسخ بماند؛ چنانچه جنایات و شرارت‌های آنها بی‌پاسخ بماند، این سفاکان و جانیان، گستاخ‌تر و جَری‌تر می‌شوند و بر دامنه جنایات خود می‌افزایند. این گزاره، پیشینه و سبقه‌ای تاریخی دارد.
سگ هار منطقه ما، یعنی رژیم صهیونیستی در حال کشتار و جنایت ممتد و پیوسته است و تنها راه متوقف کردن ماشین کشتار این رژیم منحوس و درنده‌خو، مقابله به مثل، است. قاعده فقهی «اعتداء» تکلیف را بر مسلمین مشخص کرده است؛ مقابله به مثل به صهیونیست‌ها ضروری است؛ مقابله‌به‌مثل یعنی به همان صورتی با صهیونیست‌های انسان‌نما و متوحش مواجه شد که شیوه رفتاری خود آنهاست؛ تاریخ موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی نشان داده است که صهیونیست‌ها هرجا ضعف و سستی از طرف مقابل ببینند، جری‌تر می‌شوند و بر عمق و حجم جنایات‌شان می‌افزایند؛ بنابراین هرگونه عقب‌نشینی و مماشات محور مقاومت اسلامی، تنها صهیونیست‌ها را جری‌تر می‌کند و به آنها این پیام را مخابره می‌کند که شما هر چه پیش بروید و کشتار کنید ما از ترس جنگ تمام عیار، مقابله دندان‌گیری نمی‌کنیم.
اتفاقا بالعکس، محور مقاومت باید با رفتار و کنش‌های خود به طرف صهیونیستی این پیغام را بدهد که برای جنگ «تمام عیار» و «موجودیتی» آماده است و از هیچ چیز هراس ندارد. صهیونیست‌ها این سگ‌های هار چنانچه فکر کنند محور مقاومت ترسیده است، از بمباران تمامی بلاد اسلامی محور مقاومت از دمشق و بغداد و تهران هم ابایی نمی‌کنند.  این درحالیست که شب گذشته تل‌آویو تبدیل به هدفی دلچسب برای ۱۰ها موشک بالستیک ایرانی شد تا اصابت این موشک‌ها به اهداف مورد نظر موجی از شادی را در دل‌های ساکنان مظلوم غزه و ضاحیه ایجاد کند.
حزب‌الله لبنان چندی پیش با انتشار تصاویری از نقاط حساس فلسطین اشغالی ازجمله تاسیسات اتمی دیمونا محل ساخت و نگهداری تسلیحات اتمی اسرائیل که توسط پهپادهایش ثبت شده، هشدار آخر را به اسرائیل داده بود. از دیمونا تا نقطه صفر مرزی با جنوب لبنان، ۲۲۵کیلومتر فاصله است و قطعا این تاسیسات در برد راکت‌های حزب‌الله قرار ندارد اما این تاسیسات در برد موشک‌های ایرانی فاتح ۱۱۰ حزب‌الله هستند. باید موشک‌های فاتح را به خط کرد و آنها را به سمت دیمونا نشانه گرفت؛ سگ هار صهیونیستی در این صورت از کشت و کشتار و تجاوز عقب می‌نشیند.

بانک اهداف محور مقاومت برای ضربه بر پیکره اسرائیل
این یک قاعده ثابت شده است که چنانچه صهیونیست‌ها تصور و گمان کنند که محور مقاومت قصد مدارا و مماشات دارد، بیشتر جلو می‌آیند؛ اما اگر زیرساخت‌های حیاتی‌شان از دیمونا تا مخازن گازی مدیترانه؛ از بندر حیفا تا مراکز حساس نظامی و اطلاعاتی در عمق تل‌آویو و مراکز صنعتی – نظامی و پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌ها و تشکیلات عظیم و مدرن تصفیه آب‌شان، با موشک‌های نقطه‌زن و بالستیک نوازش شود، آنگاه حساب کار دستشان می‌آید و می‌فهمند که باید قلاده‌شان را خودشان با دستان خودشان به گردن آویزند و به لانه‌شان که در حال فروپاشی است، بازگردند. 
صهیونیست‌ها جنگ با محور مقاومت را یک جنگ «موجودیتی» می‌دانند؛ بنابراین تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران و فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت نیز باید نبرد با صهیونیست‌ها را «موجودیتی» بدانند. جنگ موجودیتی یعنی یک جنگ تمام‌عیار با قواعد مخصوص به خود؛ جنگ «موجودیتی» را نباید صرفا «تنش» دانست و درصدد «مدیریت تنش» برآمد؛ اساسا تنشی وجود ندارد که بخواهید آن را مدیریت کنید؛ هر چه هست بحث مرگ و زندگی و بقاست.
عملیات ظفرمندانه «وعده صادق»، یک تجربه موفق در پیش چشم ماست؛ وقتی در ۱۳فروردین، صهیونیست‌ها کنسولگری ما در دمشق را هدف قرار دادند و مستشاران عالی‌رتبه نظامی ما از جمله سردار زاهدی را شهید کردند، ما به فاصله ۱۳روز بعد یعنی در ۲۶فروردین، پاسخ محکمی دادیم و با عملیات «وعده صادق» که عملیاتی متهورانه و منحصربه‌فرد بود، معادلات منطقه‌ای و جهانی را به‌طور کامل به نفع محور مقاومت اسلامی و سلسله‌جنبان این محور یعنی جمهوری اسلامی ایران تغییر دادیم. 

تجربه موفق «وعده صادق» 
بامداد ۲۶فروردین سال جاری بود که سیل موشک‌ها و پهپادهای سپاه اسلام، قلب اراضی اشغالی را در هم دریدند و نقاط استراتژیک متعلق به صهیونیست‌ها ازجمله پایگاه هوایی «نواتیم» و «رامون» در صحرای نقب و مرکز رصد «شِلاخیم» در کوه‌های «جَبَلُ‌الشیخ» در بلندی‌های جولان را با خاک یکسان کردند. صهیونیست‌ها پس از عملیات وعده صادق، حتی در کلام و سخن‌سرایی نیز مراعات کردند و دیگر جرات تهدید ایران حتی در زبان را هم نکردند. پایگاه صهیونیستی والا، درخصوص عملیات وعده صادق ایران در تنبیه رژیم‌صهیونیستی نوشت: اسرائیل ۱۴آوریل (تاریخ عملیات وعده صادق) در معرض اهانت و تحقیر علنی سنگین و بی‌سابقه قرار گرفت؛ بازدارندگی اسرائیل آنگونه که در غزه و لبنان شکسته شد، در تهران نیز شکسته شد؛ دوران محاصره ایران و حمله به اهداف آن، به پایان رسید. «مشخص شد که زرادخانه اتمی دیمونا، هدف آسانی برای ایران است؛ پایگاه‌های نظامی آمریکا در سراسر خاورمیانه نیز، اهداف آسانی برای حمله سنگین ایران هستند؛ اگر اسرائیل بیشتر به پیش برود، جنگ بزرگی در خواهد گرفت»؛ این بخشی از تحلیل روزنامه هاآرتص درخصوص عملیات وعده صادق بود؛ در این تحلیل نقاط ضعف رژیم‌صهیونیستی به سردمداران آن گوشزد شده بود.
پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق، سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در جمع تعدادی از خانواده‌های شهدای غزه طی سخنانی اظهار داشت: در عملیاتی که علیه هواپیمای متجاوز آمریکایی در خلیج‌فارس انجام دادیم با یک موشک، هواپیمای گلوبال هاوک را سرنگون کردیم. در عملیات دوم علیه آمریکا، ۱۳موشک به عین‌الاسد زدیم. در عملیات سوم با نام «وعده صادق» ۳۰۰فروند موشک به سمت اراضی اشغالی و اهداف صهیونیستی شلیک کردیم. حال آرزومند رسیدن فرصت «عملیات وعده صادق۲» هستیم که نمی‌دانم تعداد موشک‌های آن چقدر باید باشد.
عملیات «وعده صادق۲» باید محقق شود تا سگ هار منطقه، سر جای خود بنشیند؛ چندی پیش «کمال خرازی» رییس شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در گفت‌وگو با فایننشال‌تایمز تاکید کرد که در صورت جنگ فراگیر علیه لبنان، ایران با تمام امکانات از حزب‌الله حمایت می‌کند. خرازی در گفت‌وگو با این روزنامه انگلیسی تصریح کرد که در صورت آغاز جنگ گسترده میان حزب‌الله لبنان و رژیم صهیونیستی، امکان گسترش دامنه جنگ به کل منطقه و با مشارکت کشورهایی نظیر ایران وجود دارد. بنا بر تصریح خرازی، در صورت آغاز جنگ فراگیر ازسوی رژیم صهیونیستی علیه لبنان، گزینه‌ای جز حمایت همه‌جانبه و با همه امکانات از حزب‌الله برای ایران باقی نخواهد ماند. در همین راستا، «ایهود المرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه آمریکایی «سی‌ان‌ان» گفت: جنگ با حزب‌الله، دردی بی‌سابقه برای اسرائیل به همراه خواهد داشت.
محور مقاومت باید درد عظیم را به صهیونیست‌ها بچشاند و آنها را ادامه تجاوز به لبنان منصرف کند؛ اگر این امر محقق نشود، رژیم متجاوز صهیونیستی چشم طمع خود را به سایر بلاد اسلامی نیز خواهد چرخاند؛ فراموش نکنیم که توسعه‌طلبی و خوی تجاوزگری در ذات و سرشت صهیونیست‌های درنده است؛ جروزالم پست مقاله‌ای با عنوان «آیا لبنان بخشی از سرزمین موعود اسرائیل است» منتشر کرده و نوشته که «خدا لبنان رو به اسرائیل داده» و به مفهوم جعلی و دروغین و متوهمانه «اسرائیل بزرگ» اشاره کرده است؛ بنابراین از منظر صهیونیست‌ها، تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشورهای منطقه پشیزی ارزش ندارد و آنها فضا را مساعد ببینند سراغ تک‌تک بلاد اسلامی خواهند رفت.
باید ضربه سنگین و عظیم را به پیکره صهیونیست‌ها نواخت و اطمینان داشت که مردم و افکار عمومی نیز حامی این رویکرد تهاجمی و فعالانه هستند؛ نتایج نظرسنجی یک مرکز حاکمیتی نشان می‌دهد که میزان حمایت از پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل، «پیش» از عملیات وعده صادق، ۳۲درصد بود و میزان حمایت از پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل، «پس» از عملیات وعده صادق حدود ۷۵درصد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.