۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۷٬۲۳۶

نمایش اقتدار

امیر اسماعیلی ـ سردبیر

نماز جمعه نصر برگزار شد. بعد از نماز جمعه‌ای که آخرینش به امامت رهبر انقلاب بعد از شهادت حاج قاسم در دی‌ماه ۱۳۹۸ بود. خطبه‌ها محکم بود و باصلابت. امت هم مشتاق. مشتاق شنیدن و مرهم. مرهم بر زخم‌هایی که به‌واسطه خونخواری نظام سلطه آمریکا و سگ هارش در منطقه دائم تازه می‌شود. ضربه‌ها و ترورهای دشمن را به خاطر بیاورید، حاج‌قاسم سلیمانی، ابومهدی، شهدای هسته‌ای، سیدرضی، شهید زاهدی، فرماندهان مقاومت، عماد مغنیه، فواد شکر، کرکی و... و در نهایت سید مقاومت، علمدار حزب‌الله لبنان، ابوالشهید، شهید سیدحسن نصرالله که هنوز بهت داریم از نحوه شهادتش، اما سرنوشت جهاد مگر جز پیروزی یا شهادت است. 

آگاه: نفس حبس کردیم و با جمله «ما در انجام این وظیفه نه تعلل و کوتاهی می‌کنیم، نه دچار شتابزدگی می‌شویم و آنچه معقول، منطقی و درست است طبق نظر تصمیم‌گیران نظامی و سیاسی در وقت خود عمل می‌شود، همچنان‌که این کار انجام شد و در آینده نیز اگر لازم باشد، انجام خواهد گرفت» با تکبیر آسمان مصلی را شکافتیم. صدای تکبیری که در همه دنیا به گوش مخاطبانش رسید. خطبه‌های منطقی و محکم که نشان از اقتدار داشت و مردمی که همه به‌خاطر ایران عزیز آمده بودند و نمایش وحدت و وفاق داشتند.
امروز بسیاری نگران بودند، نگران رفتارهای پیش‌بینی‌نشده رژیم هار صهیونیستی، در جایی که همه جمع بودند و خود دشمن در پناهگاه‌های تودرتو پنهان شده است، سید و مولای ما با قدی افراشته و صلابت همیشگی ایستاد و انگشت اشاره‌اش را به‌سمت قدس گرفت و بدون هیچ لرزش دست و صدایی بانگ برداشت که: «طوفان اقصی و مقاومت یک‌ساله‌ غزه و لبنان، رژیم غاصب را به جایی رساندند که مهم‌ترین دغدغه‌اش، حفظ موجودیت خود است؛ یعنی همان دغدغه‌ای که این رژیم در سال‌های اول ولادت نحسش داشت. این بدین معنی است که مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند. عامل عمده‌ جنگ و ناامنی و عقب‌ماندگی در این منطقه، «وجود رژیم صهیونیستی» و حضور دولت‌هایی است که ادعا می‌کنند به دنبال فضای صلح و آرامش در منطقه‌اند. مشکل عمده‌ منطقه، «دخالت بیگانگان» است. دولت‌های این منطقه قادرند صلح و سلامت را در آن مستقر کنند. برای این هدف بزرگ و نجات‌بخش، تلاش و مبارزه‌ ملت‌ها و دولت‌ها لازم است. در این راه، خدا همراه رهروان است، و البته خدا بر پیروزی آنان سخت تواناست. سلام خدا بر رهبر شهید نصرالله، و بر قهرمان شهید هنیه، و بر فرمانده پرافتخار سپهبد قاسم سلیمانی.»
خدا قوت بر شیرمردان گمنامی که امروز امنیت و شکوه این نماز جمعه تاریخی را موجب شدند. تامین امنیت و نشان دادن این صلابت و اقتدار اجر عظیمی دارد که نزد خدای بزرگ محفوظ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.