آگاه: مجموع میزان بازدید برنامههای «مردان آهنین» و «نوروز فوتبالی» حدود ۱۸۰ میلیون بازدید است که برنامه «مردان آهنین» با ۱۳۰ میلیون بازدید، بیشترین میزان مصرف را در میان برنامههای ورزشی ماه رمضان و عید نوروز داشته است. میزان مصرف (بازدید) برنامه «مردان آهنین» نسبت به سال گذشته پنج برابر (حدود ۵۰۰ درصد) رشد داشته است.
۲۶ فروردین ۱۴۰۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۲٬۱۵۲
مجموع میزان انتشار برنامههای «مردان آهنین» و «نوروز فوتبالی» بیش از ۱۱هزار تقطیع است که برنامه «مردان آهنین» با حدود هفت هزار انتشار، بیشترین میزان انتشار را در میان برنامههای ورزشی ماه رمضان و عید نوروز داشته است.

نظر شما