سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گران فروشی است.

گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی مصداق گران فروشی است

به گزارش آگاه: محمدعلی اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تبریک دهه فجر گفت: مطابق مصوبه شورای هماهنگی چنانچه تخلف گران فروشی احراز شود ما می‌توانیم حکم به پلمپ دهیم.

وی افزود: به تاکسی اینترنتی‌ها تذکر جدی می‌دهم که گزینه عجله دارم مصداق گران فروشی است و هیچ خدمات اضافه ای به کاربران داده نمی‌شود.

اسفنانی ادامه داد: عمده تخلفات پرتکرار گران فروشی کم فروشی و تقلب است، گرچه ممکن است نوسان پیدا کند و کم و زیاد شود. آنچه تا الان پر تکرار بوده، گران فروشی بوده است.

وی گفت: هر تخلفی در آخر سال و افزایش قیمت‌ها صورت بگیرد با آن برخورد می‌شود و در سال آینده افزایش قیمت نامتعارف نخواهیم داشت.

اسفنانی افزود: در خصوص اضافه دریافت‌های پزشکان که تحت عناوین مختلف به صورت پول نقد سکه ارز دلار و واریز به حساب اشخاص ثالث از مردم دریافت می‌شود، با عنوان دریافت اخذ وجه اضافه بر تعرفه از بیماران گفته می‌شود که از ابتدای مهرماه ۱۴۰۰ به جد پیگیری شد و در ایام ۱۰ ماه گذشته ۴۵۹ فقره پرونده به ارزش ۱۷ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال مختومه شده و متخلفان مجموعاً به پرداخت ۱۴۴ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال محکوم شدند.

وی گفت: از پرونده‌های مختومه شده در اجرای احکام ۴۶ میلیارد و۴۷۷ میلیون ریال جریمه وصول شده است. که از این مبلغ ۴۹ میلیارد و ۲۰ میلیون ریال در حق شکات استرداد شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از برخی پمپ بنزین‌ها و مراکز عرضه سوخت فروش اجباری گزارش شده است که با دست کاری نازل، مردم را متقاعد می‌کنند که باید حتماً از اُکتان و بنزین‌های همراه با افزودنی استفاده کنند که این به منزله گران فروشی تلقی می‌شود و حتماً با آن برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.