روز نیمه شعبان (روز ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف) به نام سربازان گمنام امام زمان (عج) نام‌گذاری شده است؛ مجاهدانی که پیوسته و شبانه‌روز مشغول جهاد هستند تا آرامش و امنیت را برای آحاد مردم ایران اسلامی در سرتاسر کشور به ارمغان آورند. مجاهدانی که جنس مجاهدت آنان خاموش است و تلاش‌های آنان ظهور و بروز رسانه‌ای و تبلیغاتی پیدا نمی‌کند.

هزیمت رفتن پروژه جنگ ترکیبی دشمنان

به گزارش آگاه: سربازان گمنام امام زمان (عج) دیده‌بان و چشم‌بینای نظام هستند؛ آنان حافظان و تحکیم‌کنندگان امنیت کشور هستند؛ امنیتی که رکن رکین پیشرفت و تعالی کشور در همه عرصه‌هاست؛ امنیتی که بدون آن توسعه در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی حاصل نمی‌شود. سربازان گمنام امام زمان (عج) سدی در برابر فتنه و توطئه دشمنان نظام اسلامی هستند و به تعبیر رهبری حکیم انقلاب، قبضه محکم نظام و پایگاه عظیم جهاد و مبارزه هستند.

جنگ ترکیبی دشمن و نقش سربازان گمنام 

در سال‌های اخیر، دشمنان پس از مأیوس شدن از جنگ‌های سخت و نرم و به راه انداختن انواع و اقسام فتنه‌ها و اغتشاشات و آشوب‌ها، راهبرد جنگ ترکیبی یا هیبریدی را برای زمین‌گیر کردن نظام جمهوری اسلامی برگزیدند. در این جنگ ترکیبی یا هیبریدی از اهرم‌ها و حربه‌های مختلفی بهره گرفته شد تا امنیت روانی و فیزیکی مردم ایران تهدید و تحدید شود. جنگ ترکیبی همانطور که از نام آن پیداست، تلفیق و ترکیبی از حضور میدانی، اقدامات ضدامنیتی نظیر بمب‌گذاری‌، شگردهای مجازی همچون پمپاژ شایعات و جعلیات و پیشبرد نزاع ادراکی و شناختی است. در خنثی کردن تمامی این توطئه‌ها و شیطنت‌ها و خباثت‌ها، ردپای سربازان گمنام امام زمان (عج) آشکار است. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برخی از اقدامات جهادگونه سربازان گمنام امام زمان(عج) طی سال‌ها و ماه‌های اخیر که منجر به خنثی کردن توطئه‌های دشمنان شد.

مجاهدت‌های خاموش در اغتشاشات پاییز سال گذشته

شاید یکی از قله‌های مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) طی مدت اخیر، خنثی کردن جنگ ترکیبی دشمن در اغتشاشات پاییز سال گذشته بود. هدف نهایی دشمن در جریان آن اغتشاشات، تجزیه ایران اسلامی بود؛ برای نیل به این توطئه، دشمن به تجهیز تمام و کمال گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مبادرت ورزید تا آنجا که بنا به اذعان «جان بولتون» سیاستمدار جنگ‌طلب آمریکایی، اغتشاشگران از طریق اقلیم کردستان عراق به اسلحه دسترسی پیدا کردند و عناصر تروریستی نظیر «عبدالله مهتدی» و «مصطفی هجری» سرکردگان گروهک‌های تجزیه‌طلب، بعنوان رهبران اپوزیسیون، از ناحیه دشمن، وجهه دروغین بین‌المللی یافتند.

مستندات اطلاعاتی نشان می‌داد سرویس جاسوسی سیا (C.I.A) با همکاری سرویس‌های جاسوسی هم پیمان و نیابتی‌های مُرتجع، پیش از آغاز آشوب‌ها در پاییز ۱۴۰۱ به شیوه‌ها و حربه‌های مختلف برای راه‌اندازی یک غائله‌ی سراسری در ایران با هدف ارتکاب جنایت علیه ملت بزرگ ایران و تمامیت ارضی کشور و نیز زمینه‌سازی برای تشدید فشارهای خارجی، طراحی مبسوطی به‌عمل آورده بود. نقش اصلی را در این میان سرویس جاسوسی سیا به عهده داشت و از همکاری نزدیک سرویس اطلاعات خارجی انگلیس خبیث، سرویس اطلاعات خارجی رژیم کودک‌کش صهیونیستی(موساد) و سرویس اطلاعات خارجی یک رژیم مرتجع منطقه‌ای و چند کشور دیگر برخوردار بود. همچنین برنامه‌ریزی و اجرای عملیاتی بخش عمده‌ی آشوب‌ها توسط سرویس موساد با همکاری شقی‌ترین گروهک‌های تروریستی صورت گرفت. یکی از این گروهک‌های تروریستی، منافقین بودند. به نحوی که در همان نخستین روزهای اغتشاشات، حدود ۵۰ نفر از عوامل و مرتبطین این گروهک تروریستی بازداشت شدند. این عناصر بازداشت شده بنا به دستور تروریست‌های آلبانی‌نشین، از تولید اخبار جعلی تحریک‌کننده‌ی اغتشاشگران تا سازمان‌دهی ترور و تخریب، جهت‌دهی به شعارها، حضور مستقیم در صحنه‌های اغتشاشات خیابانی و تخریب اموال عمومی، تأمین تجهیزات مختلف برای مقابله با پلیس و مواد محترقه برای به آتش کشیدن اماکن و خودروهای عمومی و شخصی، فعالیت داشتند. از دیگر گروهک‌های مزدور فعال در اغتشاشات پاییز سال گذشته می‌توان به عوامل گروهکی کردستان، اعم از مزدوران رسمی گروهک‌های صهیونیستی موسوم به «کومله»، «دمکرات»، «پاک» و «پژاک» اشاره کرد. به نحوی که در همان نخستین روزهای اغتشاشات، ۷۷ نفر از عوامل و سرکردگان این گروهک‌ها که در دو سوی مرزهای غربی کشور مشغول توطئه علیه مردم مظلوم کردستان بودند، بازداشت شدند. گروهک‌های تکفیری ـ تروریستی نیز در جریان اغتشاشات مورد اشاره، اجیر شده بودند تا امنیت مردم ایران را مخدوش کنند. در روزهای نخست اغتشاشات، پنج عضو گروهک‌های تکفیری ـ تروریستی همراه با ۳۶ کیلوگرم مواد منفجره دستگیر شدند؛ این عناصر تروریستی درصدد بمب‌گذاری در محافل مردمی بودند. تروریست‌های یادشده علاوه بر طرح ترور یکی از مسئولین ارشد کشور، طرح‌های بمب‌گذاری در یکی از هیآت عزاداری شیراز و در میدان شهدای مشهد را داشتند که توطئه‌های آنها با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شدند. هسته‌ اصلی و سرّی بهاییت نیز از دیگر مداخله‌گران اجیر شده در اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ بود که حربه‌ها و شیطنت‌های این خناسان مزدور نیز با درایت سربازان گمنام خنثی شد. موارد مزبور، تنها بخش کوچکی از مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) برای خنثی کردن توطئه‌های پیچیده و پربسامد دشمنان در ایام اغتشاشات پاییز گذشته است. نباید فراموش کرد که در جریان آن اغتشاشات «پروژه‌ی ویران سازی ایران» در دستور کار معاندان بود؛ پروژه‌ای که با عنایات خداوند و هدایت‌های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم و هوشیاری تمامی نیروهای حافظ امنیت و بویژه مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج)، شکست مفتضحانه‌ای خورد.

ماجرای خنثی‌سازی ۳۰ انفجار تروریستیِ همزمان در مراکز پرجمعیت تهران 

رشادت‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) پیوسته و مستمر در جریان است تا امنیت پایدار ایران اسلامی تحکیم و تقویت گردد؛ اواسط بهمن ماه سال جاری، ده‌ها جاسوس و عناصر تروریست وابسته به رژیم صهیونیست در ۲۸ کشور جهان و در سه قاره‌ی آسیا، آفریقا و اروپا توسط سربازان گمنام شناسایی شدند. همچنین تعدادی جاسوس در تهران و چند استان کشور نیز شناسایی و مورد برخورد قانونی واقع شده یا تحت مراقبت‌های امنیتی قرار گرفتند.

پس از اقدام تروریستی صورت گرفته در کرمان در سیزدهم دی ماه سال جاری،  دو تروریست تکفیری با هدف انجام عملیات مجدد در دیار کریمان وارد کشور شده بودند که با تدابیر هوشمندانه و اقدام فداکارانه‌ سربازان گمنام امام زمان (عج) به محاصره‌ی دلاورمردان گمنام درآمده و در تیراندازی‌های متقابل، هر دو عنصر تکفیری به هلاکت رسیدند. در این عملیات، سناریوی دو مرحله‌ای و خطرناک حمله به یکی از مراکز انتظامی (حمله‌ی مسلحانه به مرکز مورد نظر، سپس دام‌گذاری انفجاری در مسیر نیروهای کمکی) خنثی شد و دو تروریست تکفیری از اتباع بیگانه از پای درآمدند. همچنین در جریان عملیات مزبور دو بمب دست‌ساز بسیار قوی به وزن ۲۰ کیلوگرم توقیف شد. علاوه بر بمب‌ها، ۱۰ عدد چاشنی الکتریکی و مقادیر قابل توجهی تجهیزات مرتبط دیگر کشف و ضبط شدند.

در اواخر تابستان سال جاری نیز همزمان با مقطع سالگرد اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱، دشمنان با هدف شکستن اقتدار امنیتی و ارائه‌ تصویری بی‌ثبات از کشور، ایجاد یأس و هراس در جامعه و تحریک به بلوا و اعتراض، توطئه‌ای سَبعانه تدارک دیده بودند و قصد انجام ۳۰ انفجار تروریستیِ همزمان در مراکز پرجمعیت تهران را داشتند که این توطئه آنان، با رشادت و هوشیاری سربازان گمنام خنثی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.