۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۲٬۵۵۹

تیر آمریکایی‌ها باز هم به سنگ خورد

از شکوه ۲۲ بهمن تا غرور ۱۱ اسفند

«دشمنان ملت ایران بر اساس برآوردها و طراحی‌های خود مطمئن بودند که جمهوری اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید اما به کوری چشم آنها پیشرفت ایران متوقف نشد و به لطف الهی و با تکیه بر همت و اراده مردم و ایمان دینی آنها ادامه نیز خواهد یافت»؛ این بخشی از فرمایشات رهبر انقلاب در در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان است.

تیر آمریکایی‌ها باز هم به سنگ خورد

آگاه ـ همانطور که رهبر انقلاب بیان فرمودند، دشمنان مردم و نظام ایران به کرات ادعا می‌کردند و لاف می‌زدند که مردم ایران، جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید. یکی از این دشمنان خبیث، فردی به نام «جان بولتون» است؛ این سیاستمدار جنگ‌طلب آمریکایی تیرماه سال ۹۶ در جمع اوباش گروهک تروریستی منافقین گفته بود، مردم ایران جشن چهل سالگی انقلاب خود را نخواهند دید و ما جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران می‌گیریم!

اما این «احمق درجه یک» در روز ۲۲ بهمن ۹۷ (۱۱ فوریه ۲۰۱۹) پس از مشاهده حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، بلافاصله با پر کردن ویدئویی در حالی که خشم و کینه از حماسه‌آفرینی مردم ایران در چهره‌اش هویدا بود، ضمن اظهار گستاخی و توهین مجدد به مردم ایران، گفت: ایرانی‌ها سالگردهای زیادی برای جشن گرفتن ندارند! بولتون البته در آن ویدئو  خود که حاوی تهدید مردم ایران بود، حتی به روی خودش هم نیاورد که چندی پیش از آن گفته بود، ایرانی‌ها چهل سالگی انقلابشان را جشن نمی‌گیرند!

جان بولتون، ۱۹ شهریور ۱۳۹۸، از سمتش یعنی مشاور امنیت ملی آمریکا اخراج شد و مردم ایران برخلاف ادعای مضحک این سیاستمدار جنگ‌طلب، در ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ نیز جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی خود را نیز با شکوه مضاعف برگزار کردند و روز گذشته در یازدهم اسفند نیز حضوری حماسی و شورانگیز در انتخابات خبرگان ششم و مجلس دوازدهم داشتند.

روابط گرم «بولتون» با تروریست‌های منافقین

در اینجا شاید مناسب باشد فرمایش رهبر انقلاب در ۱۹ دی ۹۷ در دیدار با مردم قم را مرور کنیم؛ آنجایی که رهبری فرمودند: «بعضی از دولتمردان آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند؛ بنده البتّه این را قبول ندارم، امّا حقیقتاً احمق‌های درجه‌ی یک هستند.»

شایان ذکر است «جان بولتون» از ایران‌ستیزترین سیاستمداران آمریکایی محسوب می‌شود. بولتون روابط گرمی با سرکردگان گروهک تروریستی منافقین دارد و با لابی‌گری‌های خود موجب خارج کردن نام این گروهک از فهرست گروه‌های تروریستی مدنظر آمریکا شد؛ او پای ثابت میتینگ‌های منافقین نیز هست؛ سایت خبری «نشنال‌اینترست» چندی پیش در گزارشی نوشت که فرم‌های عمومی افشاگری مالی نشان می‌دهد بولتون تنها در ازای یک جلسه سخنرانی برای منافقین ۴۰ هزار دلار دریافت کرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.