حجت‌السلام و المسلمین علیرضا سلیمی با اشاره به حضور و مشارکت مردم در انتخابات ۱۱اسفندماه، به خبرنگار آگاه گفت: به واقع حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان فراتر از انتظارات بود.

مشارکت مردمی در انتخابات بیش از نظر سنجی‌ها بود | مردم سنگ تمام گذاشتند

آگاه ـ این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به آگاهی از حضور مردم در انتخابات و در چند شهرستان، بیان کرد: حضور مردم در اقصی نقاط کشور پرشور بوده است و حتی این حضور از همه نظرسنجی‌هایی که دیشب صورت گرفته بود، بالاتر رقم خورد.

سلیمی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ۱۱اسفند نشان از تیزبینی، دقت، زمان شناسی و دشمن شناسی مردم داشت، ادامه داد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان داد که مردم، ایران را دوست دارند و برای سربلنی ایران نیز تمام تلاش خود را می‌کنند. این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نشان داد که مردم ایران اهل اقدام به موقع هستند.

سلیمی با بیان اینکه پیام این حضور مسئولیت، مسئولین را صد چندان می‌کند، تاکید کرد: عملکردها را دیگر نمی‌شود در شعار بیان کرد لذا اینجا دیگر مسئولین باید کمر همت ببندند. وی با بیان اینکه مردم به معنای واقعی کلمه، سنگ تمام گذاشتند، ادامه داد: مردم ایران با حضور خود در انتخابات همه را شرمنده کردند. مردم برای نظام شهید داده‌اند و البته گلایه هم دارند و این گلایه‌ها به حق است اما مردم اجازه ندادند، دشمن شاد شود و دشمن را مایوس کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.