نماینده مردم «سبزوار، جغتای، جوین، خوشاب و داورزن» در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ناکامی تبلیغات منفی دشمن درباره انتخابات،گفت:مردم آگاهانه و با خلوص در انتخابات شرکت کرده  و مشارکت خوبی را در انتخابات رقم زدند.

مجلس دوازدهم رویکرد انقلابی خواهد داشت

آگاه ـ بهروز محبی نجم آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه، با اشاره به تبلیغات دشمن،گفت: تبلیغات رسانه‌ای دشمن سعی دارد تا مشکلات را برجسته کرده و نگاه منفی را نسبت به اقدامات شکل دهد. وی با بیان اینکه تبلیغات رسانه‌ای دشمن سعی دارد تا اقدامات مناسب مسئولین را بپوشاند، گفت: با این حال مردم با درایت و روحیه مبتنی بر  بصریت به میدان آمدند و رای‌های پاکی را تقدیم نظام اسلامی کردند و ما باید شاکر مردم باشیم. 

محبی نجم آبادی با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات مردم تلاش‌های جدی صورت گیرد، ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی مردم در حال حاضر یک اولویت اصلی است و باید با تلاش‌های صورت گرفته گام‌های موثری در این بخش برداشته شود. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اتمام کار مردم و شروع کار مسئولین بیان کرد: مجلس در دو حوزه تقنینی و نظارت باید جدی‌تر عمل کند البته درست است که برخی از اقدامات مجلس دیر بازده است و زمان می‌برد اما حرکات و اقدامات سریع هم باید در بخش‌هایی نظیر تورم مدنظر قرار گیرد.

محبی نجم آبادی تاکید کرد: تلاش همه ما باید در این مسیر باشد که هر چه سریع‌تر تورم را کاهش و تولید را افزایش دهیم. همچنین باید منابع پایدار در کشور ایجاد کنیم تا اختلاف طبقاتی و بالارفتن ضریب جینی متوقف شود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به مجلس دوازدهم بیان کرد: مجلس آینده رویکرد انقلابی خواهد داشت، با این تفاوت که  با یک اقلیت قوی‌تر در این مجلس مواجه خواهیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.