۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲٬۵۸۷

صهونیست‌ها برای جنایتکاری خود حد و مرزی قائل نیستند؛ این انسان‌نماهای متوحش که تاکنون بیش از ۳۰ هزار فلسطینی را طی کمتر از ۶ ماه به شهادت رسانده‌اند چندی پیش جنایت فجیع دیگری مرتکب شدند و کودکان و زنان گرسنه غزه را که برای دریافت غذا در منطقه‌ النابلسی تجمع کرده بودند به گلوله بستند. 

جدیدترین نسخه از کودک‌کشی صهیونیست‌ها

آگاه ـ صهیونیست‌ها در یک جنایت جنگی آشکار، مردم غزه را تا سرحد مرگ گرسنگی داده‌ و وقتی آنها برای دریافت یک لقمه نان هجوم آورده‌ بودند، آنها به رگبار بسته‌اند و در نتیجه این جنایت ۱۰۴ نفر کشته و بیش از ۷۰۰ نفر زخمی شدند.

جنایت جنگی جدید صهیونیست‌های کودک‌کش از این قرار است که نزدیکی ساحل غزه بسته‌هایی انداخته می‌شود، وقتی بچه‌ها به آب می‌زنند که محموله‌های کمک‌های انسانی را از آب بگیرند، بمب‌های صهیونیست‌ها منفجر می‌شوند. این حجم از توحش و جنایتکاری و سبوعیّت صهیونیست‌ها در تاریخ همتا ندارد و انسان هرچقدر تصور می‌کند که فلان جنایت آنها دیگر نهایت رذالت و پستی است و بالاتر از آن تکرار نمی‌شود باز صهیونیست‌ها حد جدیدی از حرام‌زادگی و دنائت و شناعت را رو می‌کنند. 

روزنامه انگلیسی گاردین این سلاخی و قتل‌عام را «مرگ‌های مربوط به کمک‌های غذایی» نامید! و بایدن هم فقط گفته این مرگ‌ها گفت و گوها برای آتش‌بس را پیچیده می‌کند، بدون آنکه کوچک‌ترین اشاره‌ای به عامل یا علت این جنایت ضدبشری بکند.

اینها همان عناصر بی‌شرم و وقیحی هستند که سال گذشته با هدف لیبی‌سازی ایران، در کشور ما به دروغ کشته‌سازی می‌کردند و گیس‌هایشان را می‌بریدند و ده‌ها بیانیه صادر می‌کردند. سلبریتی‌های جهانی، مدعیان دروغین حقوق بشر، نوبلیست‌های مزدبگیر آمریکا و سیاستمداران غربی که سال گذشته انواع و اقسام هجمه‌ها را بر مبنای اخبار جعلی و فیک علیه ایران اسلامی روانه می‌ساختند و به دروغ هر روز یک کشته عَلم می‌کردند و آن را به نیروهای انتظامی و امنیتی ایران منتسب می‌کردند حالا در واکنش به جنایت آشکار صهیونیست‌ها در غزه و کشتار کور کودکان گرسنه که در پی غذا تجمع کرده‌اند، به خواب خرگوشی فرورفته‌اند و کک‌شان هم از کشته شدن هزاران کودک گرسنه اهل غزه نمی‌گزد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.