حدود ۶ ماه از تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به باریکه غزه، بزرگ‌ترین زندان بدون سقف دنیا می‌گذرد؛ طبق اعلام وزارت بهداشت فلسطین، طی مدت اخیر، صهیونیست‌های کودک‌کش، حدود ۳۰ هزار تن از ساکنین غزه را به شهادت رسانده‌اند و حدود ۷۰ هزار تن را زخمی و مجروح کرده‌اند؛ بیشتر کشته‌ها و زخمی‌ها، کودکان و زنان هستند؛ صهیونیست‌های قسی‌القلب، به این میزان نیز اکتفا نکرده‌اند و مانع از رسیدن غذا و دارو به کودکان و مجروحان غزه می‌شوند به گونه‌ای که شمار زیادی از ساکنین باریکه غزه به سبب گرسنگی و عدم رسیدن دارو در حال تلف شدن هستند.

سکوت کرکننده مدعیان حقوق بشر

آگاه ـ جنایات صهیونیست‌ها در غزه در طول تاریخ اگر بی‌سابقه نباشد قطعا کم‌سابقه است؛ این جنایات دل هر انسانی که بویی از انسانیت برده باشد را به درد می‌‎آورد؛ تا آنجا که همین چند روز پیش «آرون بوشنل» ۲۵ ساله عضو فعال نیروی هوایی آمریکا در خارج از سفارت اسرائیل در واشنگتن دی‌سی، چند ثانیه پس از گفتن: من دیگر در نسل‌کشی اسرائیل علیه غزه شرکت نخواهم کرد، خود را آتش زد.

خفقان نوبلیست‌ها!

جنایات وحشیانه و سبعانه صهیونیست‌ها در غزه با سکوت کرکننده و قبرستانی نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و اصطلاحاً حقوق بشری مواجه شده است. در این میان برندگان جایزه صلح نوبل نیز خفقان گرفته‌اند و کوچک‌ترین واکنشی به جنایات صهیونیست‌ها نشان نمی‌دهند. امری که به وضوح بیانگر سیاسی بودن جوایز حقوق بشری نظیر جایزه صلح نوبل است؛ در واقع، به وضوح ثابت شده، تنها کسانی جایزه صلح نوبل را دریافت می‌کنند که در خدمت منافع استکباری رژیم آمریکا و دوّل غربی و صهیونیستی باشند.

«نرگس محمدی» محکوم امنیتی در ایران که از هر فرصتی برای دروغ‌پراکنی علیه کشورش استفاده می‌کند و حتی با عنصر هالیوودی رژیم آمریکا یعنی «آنجلینا جولی» نیز مصاحبه می‌کند تا بر چهره وطنش خاک بپاشد، کوچک‌ترین واکنشی به جنایات صهیونیست‌ها علیه کودکان غزه نشان نداده است؛ در غزه روزانه به طور متوسط بالغ بر ۴۰۰ کودک توسط ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی کشته و زخمی می‌شوند و خانم نرگس محمدی، به عنوان برنده صلح نوبل! حتی به خود زحمت نمی‌دهد که در حد یک بیانیه، کشتار کودکان و زنان ساکن غزه توسط صهیونیست‌ها را محکوم کند؛ البته علت این امر برای حقیقت‌طلبان مانند روز روشن است؛ نرگس محمدی و امثال او در پازل آمریکا بازی می‌کنند؛ آمریکایی که بزرگترین حامی صهیونیست‌هاست؛ بنابریان قطعا خانم محمدی و امثال او خلاف میل ارباب آمریکایی‌شان، کاری نمی‌کنند. 

«شیرین عبادی» دیگر برنده ایرانی صلح نوبل نیز وضعیتی بهتر از«نرگس محمدی» ندارد؛ او نیز ترجیح داده است در برابر جنایات سبعانه صهیونیست‌ها علیه مردم غزه سکوت اختیار کند تا مبادا منافع‌اش نزد آمریکایی‌ها آسیبی ببیند. «آلس بیالیاتسکی»، «نادیا مراد»، «ملاله یوسف زی»، «لیما گبوی» و «ماریا رسا» از دیگر برندگان اخیر جایزه صلح نوبل هستند که در قبال جنایات سبعانه صهیونیست‌ها در غزه یا سکوت کرده‌اند و یا به محکومیت حماس و فلسطینیان پرداخته‌اند و با این کار همراهی خود را با نسل‌کشی و کودک کشی رژیم صهیونیستی نشان داده‌اند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.