هرگونه تحرک جدید با پاسخی سخت‌تر مواجه خواهد شد

آگاه: نماینده مردم اراک خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات «وعده صادق» گفت: اقدام جمهوری اسلامی در پاسخ به شرارت‌های رژیم‌صهیونیستی از نظر ما در این مرحله خاتمه یافته است.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با «آگاه»، گفت: رژیم‌صهیونیستی باید متوجه باشد که ما نه بیمارستان، نه منازل و نه مدرسه را مورد حمله قرار ندادیم. با وجود اینکه این رژیم عمدتا منازل، بیمارستان‌ها و همچنین مدارس را در فلسطین مورد حمله قرار داده بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایران به یکی از پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی حمله کرد، ادامه داد: بنابراین اگر رژیم صهیونیستی دست به اقدام دیگری زده یا اینکه شورای امنیت سازمان ملل تصمیم غیرمعقولی علیه جمهوری اسلامی ایران بگیرد تا نهایتا این شرایط تشدید و پای تحریم به میان بیاید، جمهوری اسلامی ایران حتما از فرصت‌های خود در تنگه هرمز و همچنین در نقاط دیگر استفاده خواهد کرد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس با بیان اینکه ایران در زمینه هرگونه واکنش جدید ازسوی رژیم‌صهیونیستی، ساکت نخواهد ماند، بیان کرد: اگر رژیم‌صهیونیستی مرتکب اقدام جدیدی شود ایران اقدامی را در دستورکار قرار خواهد داد که چندان به نفع کشورهای غربی نخواهد بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی بخواهد مجددا به واکنش دفاعی ایران واکنش نشان دهد مطمئنا پاسخ ما چندبرابر سخت‌تر است از پاسخ اولیه خواهد بود و این‌بار ما اهداف دیگری از رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهیم داد که چندان برگشت به عقب از آنها برای رژیم صهیونیستی ساده و مقدور نخواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.