دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران خردادماه برگزار می‌شود

آگاه: معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از برگزاری دومین نمایشگاه کار این دانشگاه با شعار «شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده» از ۲۱خرداد ۱۴۰۳ به مدت دو روز خبر داد.

مهدی شهبازی گفت: همزمان با جشن ۹۰سالگی این دانشگاه، نمایشگاه کار برگزار می‌شود. به گفته وی «امسال ۹۰رویداد در دانشگاه تهران برگزار می‌شود که اولین رویداد نمایشگاه کار است که دومین دوره آن در خردادماه برگزار می‌شود و هدف از برگزاری این نمایشگاه ارتباط بیشتر دانشجویان با صنعت است که شبکه‌سازی با بهترین‌ها برای ساخت آینده به‌عنوان شعار نمایشگاه با تاکید بر مهارت‌آموزی انتخاب شده است.»

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران افزود: سال گذشته، نمایشگاه کار با استقبال روبه‌رو شد و امسال هم امیدواریم باتوجه‌به حضور صنایع و سازمان‌های مختلف دانشجویان بتوانند ارتباط موردنظر خود را بگیرند. شهبازی تاکید کرد: اردوهای مهارت‌آموزی امسال در دانشگاه تهران برگزار می‌شود و نمایشگاه کار هم این چرخه را تکمیل می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه دانشجویان علاوه بر کلاس‌های آموزش و تئوری باید با صنعت از نزدیک آشنا شوند، گفت: نمایشگاه کار، نمایشگاهی است که ظرفیت‌ها را برای ذی‌نفعان امر پُررنگ‌تر می‌کند، نماینده شرکت‌ها و صنایع در این نمایشگاه نیازهای خود را اعلام می‌کنند تا دانشجویان جذب بازار کار شوند. تلاش می‌کنیم با برگزاری اردوهای مهارتی علاوه‌بر ایجاد فضای تفریحی و شاد، حتما دانشجویان را از نزدیک با صنایع آشنا کنیم. وی با یادآوری اینکه بیش از ۱۰هزار دانشجو و فارغ‌التحصیل در اولین نمایشگاه کار حضور پیدا کردند، گفت: ارزیابی‌های انجام‌شده نشان داد درصد خوبی از رضایت دوسویه بین دانشجویان و صنایع در قالب استخدام، کارآموزی، حمایت از پایان‌نامه‌ها وجود داشته است؛ لذا امیدواریم امسال هم بتوانیم برنامه‌های مفرح‌تر و شادتری در نمایشگاه بازار کار دانشگاه تهران برگزار کنیم.

شهبازی همچنین گفت: ارائه تنوع رشته و فرصت‌های شغلی شرط مهم دانشگاه تهران برای سازمان‌های مختلف در نمایشگاه کار است، وظیفه دانشگاه تهران هم حمایت از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان جویای بازار کار است تا با نیازمندی سازمان‌ها و صنایع آشنا شوند.

نخستین نمایشگاه کار دانشگاه تهران سال گذشته (اول خرداد ۱۴۰۲) با حضور «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مصلای دانشگاه تهران افتتاح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.