۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۳٬۶۶۴

رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گفت: بیست وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیک (الکامپ) با شعار همه با هم برای اقتصاد دیجیتال از ۸تیرماه آغاز می‌شود.

شعار الکامپ امسال:  همه باهم برای اقتصاد دیجیتال

آگاه: علی حکیم‌جوادی، رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با اشاره به زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ گفت: نمایشگاه الکامپ امسال از ۸ تا ۱۱تیرماه به مدت چهار روز با حضور عوامل مختلف مجموعه استارت‌آپی و شرکت‌هایی که سالیان سال در این حوزه فعالیت می‌کردند، شروع می‌شود. وی افزود: بیست‌وهفتمین نمایشگاه الکامپ، قدمت ۳۰ساله دارد و انتظار می‌رود مشکلی نداشته باشیم و از تجربه‌های خوب در این نمایشگاه برخوردار شویم.

حکیم‌جوادی در ادامه با بیان اینکه استارتاپ‌های بزرگ جز موضوعات مهم کشور هستند، ادامه داد: بخش عمده کار و جلسات خود را متمرکز بر توسعه بخش استارت‌آپی کردیم و آینده کسب‌وکارها عمدتا در بخش استارتاپ‌هاست که این صرفا مختص کشور ما نیست و در کشورهای بزرگ نیز همین مسیر درحال طی‌شدن است. حکیم‌جوادی در ادامه با بیان اینکه جلسات همفکری مختلفی با پلتفرم‌ها و بازیگران اقتصاد دیجیتال برگزار شده است، تصریح کرد: شعار امسال نمایشگاه همه با هم برای اقتصاد دیجیتال است و امسال با نگاهی نوآورانه و خلاقانه به حوزه استارت‌آپی و پلتفرمی نگاه می‌کنیم. وی ادامه داد: نقدی که به سال گذشته وارد بود به این مسئله ارتباط داشت که زمان برگزاری آن تغییر کرد و برخی از استارتاپ‌ها نمی‌دانستند قرار است این نمایشگاه برگزار شود یا نه و فقط یک ماه برای تصمیم‌گیری فرصت داشتند، به همین دلیل شاید به آن شکل موفق نبود و به آن نقد وارد شد.

حکیم‌جوادی افزود: تصمیم داریم پنل‌هایی برای پرسش و پاسخ در خصوص مشکلات استارت‌آپی داشته باشیم و از طرفی بخش‌های ذیربط در آن حضور داشته باشند و تعامل برقرار باشد تا مشکلات حل شود.

رضا حیدری، عضو هیات‌مدیره نصر تهران و شورای مرکزی نصر کشور در ادامه به جزئیات نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ اشاره کرده و افزود: این نمایشگاه ابزار مناسبی برای رونق و توسعه کسب‌وکار و امیدی برای فعالان حوزه کسب‌وکار اینترنتی است، گفت: ۳۰۰شرکت برای نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۳ شرکت کردند و حدود ۵۰متقاضی ثبت‌نام در حوزه استارت‌آپی داشته‌ایم که تاریخ ثبت‌نام تا ۲۰اردیبهشت‌ماه بود که این مهلت تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید می‌شود و سایت الکامپ برای متقاضیان شرکت در این نمایشگاه باز است. وی به معیار حضور ۵۰شرکت استارت‌آپی اشاره کرد و افزود: این ۵۰شرکت فعلا در پیش‌ثبت نام اولیه هستند و معیار ارزیابی ازسوی تیم ارزیاب استارت‌آپی انجام می‌شود و درنهایت به‌عنوان شرکت استارت‌آپی حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.