نمایندگان دوومیدانی کشورمان یک مدال طلا، یک مدال نقره و مقام هشتمی را در لیگ الماس به دست آوردند.

آگاه: رقابت دوومیدانی لیگ الماس به میزبانی قطر درحال برگزاری است و نماینده ایران در بخش غیراصلی آن (بخش غرب آسیا) به رقابت با حریفان خود پرداخت و قهرمان شد. سبحان احمدی در جریان رقابت دوی ۸۰۰متر با ثبت زمان ۱:۴۸.۹۲ دقیقه زودتر از سایر رقبا از خط پایان عبور کرد و به مدال طلا دست پیدا کرد.

گفتنی است؛ در این رقابت، نماینده کشور قطر با ثبت زمان ۱:۴۹.۴۸ دقیقه نایب‌قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با حدنصاب ۱:۵۰.۱۷دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت. 

ایران در بخش اصلی این مسابقات یک نماینده داشت؛ فرزانه فصیحی به‌عنوان اولین زن ایرانی در دوی ۱۰۰متر این رقابت‌ها شرکت کرد و در دور مقدماتی بین هشت دونده با ثبت زمان ۱۱.۷۱ثانیه، هشتم شد و به کار خود پایان داد. 

گفتنی است؛ در این رقابت، نماینده کشور انگلستان با ثبت زمان ۱۰.۹۸ثانیه قهرمان شد و دو دونده از کشور آمریکا نیز به‌ترتیب با ثبت حدنصاب‌های ۱۰.۹۹ثانیه و ۱۱.۲ثانیه در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. همچنین مهدی پیرجهان درحالی‌که سه دونده در دوی ۴۰۰متر مانع شرکت کرده بودند با ثبت زمان ۵۰.۶۰ثانیه عنوان نایب‌قهرمانی را به دست آورد. در این رقابت، نماینده کشور لبنان با ثبت زمان ۴۹.۸۴ثانیه قهرمان شد و دونده کشور عراق نیز با ثبت حد نصاب‌های ۵۱.۶۹ثانیه پس از پیرجهان در جایگاه سوم قرار گرفت. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.