سروش لشکری ملقب به هیچکس، عنصر اجاره‌ای گروهک تروریستی منافقین، بار دیگر خبرساز شده است؛ خبرسازی او این‌بار مربوط به طلاقش از «آزاده اکبری» است. اکبری و خانواده‌اش سال‌هاست در عضویت منافقین هستند. پدر او از عناصر قدیمی این گروهک تروریستی است؛ گفته می‌شود ورود هیچکس به گروهک منافقین نیز از طریق همسر سابقش یعنی آزاده اکبری بوده است.

آگاه: از قرار معلوم، طلاق پرحاشیه‌ هیچکس نیز به سبک و سیاق طلاق‌های منافقین بوده است؛ منافقین که یک فرقه تروریستی محسوب می‌شوند، در تشکیلات خود، مقوله‌ای به نام ازدواج و طلاق سازمانی یا تشکیلاتی دارند؛ بدین معنا که رأس هرم به دو نفر دستور ازدواج می‌دهد و همان رأس، پس از مدتی برای آنها فرمان طلاق صادر می‌کند. نمونه معروف این قضیه، اقدام «مهدی ابریشم‌چی» عضو رده‌بالای گروهک تروریستی منافقین در سال۶۴ است که همسرش «مریم قجر عضدانلو» را طلاق داد و همسر سابقش بدون رعایت دستورات شرعی، به ازدواج مسعود رجوی درآمد!

یک منبع آگاه امنیتی، طلاق سازمانی «هیچکس» از همسرش را تایید کرده و به پایگاه «مشرق» گفته است: در فرقه منافقین ازدواج‌های تشکیلاتی تا جایی دوام دارد که این ارتباط سفید باشد، زمانی که مسئله این مدل ازدواج‌ها به بیرون از تشکیلات درز پیدا کند، باید زوجین از هم جدا شده و تمام ارتباطات با یکدیگر را پاک کنند تا مسائل عاطفی ساختار خانه‌های تیمی و تروریستی را زیر سوال نبرد.

اما سروش هیچکس با نوع طلاق گرفتنش، بار دیگر ثابت کرد که به یک عنصر شناسنامه‌دار گروهک تروریستی منافقین تبدیل شده است؛ نامبرده در جریان اغتشاشات پاییز۱۴۰۱، به لیدر اقدامات آشوب‌طلبانه و ضدامنیتی تبدیل شده بود و در صفحات مجازی‌اش، آشکارا خطاب به پیاده نظام اغتشاشات دستور کشتار و حمله به مردم و نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان را صادر می‌کرد. هیچکس برای این اقدامات ضدامنیتی‌اش و تحریک و تشویق به اعمال تروریستی، مبالغ هنگفتی را از کارفرمایانش ازجمله سران گروهک تروریستی منافقین دریافت کرده بود. برخی منابع در اپوزیسیون، مشخصا از مبلغ ۴۰۰هزار دلاری سخن گفتند که منافقین به حساب هیچکس واریز کرده بودند.  

پس از آنکه آتش اغتشاشات در کشور خاموش شد و «هیچکس» از پیاده‌نظام‌های داخلی تروریست‌ها مأیوس شد، به سران کشورهای غربی متوسل شد تا به ایران حمله نظامی کنند؛ در اینجا بود که برخی از همقطاران سابق هیچکس، لب به انتقاد از رویکرد ضدمیهنی او گشودند؛ در همین زمینه «رعنا رحیم‌پور» مجری سابق بی‌بی‌سی فارسی در توئیتی در انتقاد از حمایت هیچکس از حمله نظامی به ایران نوشت: «اینکه دوست‌ داری به ایران حمله نظامی شود، آیا با ۴۰۰هزار دلاری که گرفتی ربطی دارد؟»

پیش از آن، «فدایی» رپر ایرانی و همکار سابق هیچکس نیز با انتشار تصاویری، ماجرای ارتباط او با گروهک تروریستی منافقین را افشا کرده بود؛ فدایی در توییتی نوشته بود: «نمی‌خواستم عمومی بگم ولی سروش اصرار داره بشینه اینور اونور دروغ ببافه. دلیل جدایی سروش و ملتفت رابطه این آقا با تروریستای مجاهدینه، نه چیز دیگه. اینم عکسای پدر و مادر آزاده اکبری، زن این آقاست که البته چیز خصوصی‌ای نیست و آنقدر وقیحه که همه اینا عمومی رو صفحه مادرزنش هست!»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.