انجمن سینمای جوانان ایران همزمان با برگزاری آیین بدرقه پیکر شهید حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه او، رویداد «عطر خدمت» را برنامه‌ریزی کرده و برای آن در قالب عکس و فیلم کوتاه فراخوان داده است.

آگاه: علاقه‌مندان می‌توانند روایت تصویری خود از این آیین را در قالب‌های عکس و فیلم کوتاه ۱۰۰ثانیه‌ای تولید کرده و به دبیرخانه این رویداد کشوری ارسال کرده و در آن مشارکت کنند. آثار دریافتی پس از فرآیند داوری در سراسر کشور به نمایش گذاشته خواهد شد. محتوای تولید آثار در رویداد «عطر خدمت» محدود به فرآیند برگزاری آیین تشییع شهدای خدمت در شهرهای تبریز، قم، مشهد و تهران نیست و تمامی هنرمندان در اقصی نقاط ایران می‌توانند در راستای ثبت حس و حال مردمی، در راستای بدرقه ملی این شهیدان اقدام به تولید و ارسال اثر کنند.

شرکت همه فیلمسازان، هنرمندان، نهادها، سازمان‌های دولتی و فعالان بخش خصوصی در این رویداد آزاد و ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است.

جوایز این رویداد به شرح زیر به برگزیدگان اهدا خواهد شد:

اثر برگزیده در بخش «فیلم ۱۰۰ثانیه» لوح افتخار به همراه ۲۰۰میلیون ریال جایزه نقدی

اثر برگزیده اول در بخش «عکس» لوح افتخار به همراه ۱۰۰میلیون ریال جایزه نقدی

اثر برگزیده دوم در بخش «عکس» لوح افتخار به همراه ۵۰میلیون ریال جایزه نقدی

اثر برگزیده سوم در بخش «عکس» لوح افتخار به همراه ۳۰میلیون ریال جایزه نقدی

متقاضیان برای شرکت در رویداد «عطر خدمت» می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی انجمن سینمای جوانان ایران فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و فایل آثار خود را بارگذاری کنند.

موعد نهایی جمع‌آوری آثار جمعه ۱۵خرداد خواهد بود.

نشانی دبیرخانه: تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره۲۰، دبیرخانه شصت‌ونهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوانان- مشهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.