منتخب مجلس دوازدهم با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس دوازدهم، گفت: توصیه‌های مقام معظم رهبری به نمایندگان مجلس دوازدهم، مانیفست حرکت مجلس دوازدهم است.

توصیه‌های رهبری مانیفست حرکت مجلس دوازدهم است

آگاه: علیرضا سلیمی با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید داشتند که مجلس باید آرامش‌بخش و دعوت‌کننده به همدلی در محیط عمومی کشور باشد، به «آگاه» گفت: همچنین رهبری توصیه داشتند که نمایندگان باید به سوگندشان پایبند باشند، چراکه این سوگند نمایشی و تشریفاتی نیست؛ سوگندی حقیقی و مسئولیت‌زاست که در دنیا و آخرت گریبان‌گیر خواهد بود. سلیمی با بیان اینکه رهبری توصیه کردند که نباید سبک زندگی نمایندگان تغییر کند، بیان کرد: توصیه‌های رهبری به نمایندگان مجلس دوازدهم عمدتا در زمینه فضایل اخلاقی بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین رهبری توصیه داشتند که نمایندگان باید مسئولیت‌پذیر باشند و از عملکرد خودشان مراقبت کنند. سلیمی با بیان اینکه رهبری توصیه داشتند که کار و فعالیت نماینده پرداختن به اقدامات و منافع ملی است، اظهار کرد: مقام معظم رهبری توصیه‌های مناسبی را به نمایندگان مطرح کردند و اگر این موارد به‌درستی مورد توجه قرار گیرد، حتما می‌تواند تغییراتی را در حرکت مجلس ایجاد کند.

منتخب مجلس دوازدهم تصریح کرد: همچنین مقام معظم رهبری از اقدامات مجلس یازدهم و همچنین هیات‌رییسه این مجلس تقدیر و تشکر کردند که این نشان می‌دهد مجلس یازدهم نقاط قوت زیادی داشته است. منتخب مجلس دوازدهم با بیان اینکه رهبری توصیه کردند که نمایندگان باید تلاش‌های مجدانه در پرداختن به امور داشته باشند، تاکید کرد: همچنین رهبری توصیه داشتند که این تلاش‌ها باید پیگیرانه و رو به جلو باشد. وی تاکید کرد: بنده توصیه‌های رهبری به مجلس دوازدهم را از جمله اصول و قواعد حرکت این مجلس قلمداد می‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.