«عطرآلود» فیلم سینمایی ایرانی در گونه درام است که به کارگردانی هادی مقدم‌دوست، نویسندگی حسین حسنی و تهیه‌کنندگی یوسف منصوری در سال۱۴۰۱ تولید شده است. این فیلم در جشنواره بین‌المللی چهل‌ویکم فیلم فجر شرکت کرد و توانست با چهار نامزدی و یک جایزه سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن به آهنگسازی مسعود سخاوت‌دوست دست پر از آن خارج شود.

اکران عمومی «عطرآلود» پس از ۲ سال

آگاه: گروه بازیگران این فیلم را مصطفی زمانی، هدی زین‌العابدین، کوروش تهامی، همایون ارشادی، مرحوم حسام محمودی، سودابه بیضایی و شهروز ابراهیمی تشکیل داده‌اند. «عطرآلود» محصولی از «سازمان سینمایی سوره» است.

این ملودرام عاشقانه پس از گذشت دو سال از اکران جشنواره‌ای، از روز چهارشنبه ۱۶خردادماه با شعار «عشق، هر لحظه عطر خودشو داره» به چرخه اکران اضافه شده و با آثار دیگر در رقابت است. داستان فیلم درباره مردی به نام علی است که در عطرسازی استعداد ویژه‌ای دارد. او در آستانه پدر شدن است و در همین موقعیت با چالش‌های جدیدی مواجه می‌شود. او در ادامه فرصت کوتاهی دارد برای آنکه بتواند کارهای ناتمامش را به سرانجامی برساند.  هادی مقدم‌دوست، کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون است که از میانه دهه۷۰ کار حرفه‌ای در این حوزه را با دستیاری کارگردان در سال۱۳۷۳ برای فیلم «سفر» آغاز کرده است. بعد از آن همزمان با کار در تلویزیون در سینما نیز در مقام کارگردان، نویسنده و یک مورد بازیگری به فعالیت پرداخته است. از آثار شاخص او می‌توان به کارگردانی و نویسندگی فیلم‌ «سربه‌مهر» در سال۱۳۹۱ و فیلم «هیهات» در سال۱۳۹۴ و نویسندگی فیلم «آرایش غلیظ» در سال۱۳۹۲، فیلم «تولدی دیگر» و فیلم «بی‌پولی» در سال۱۳۸۶ و فیلم «شعله‌ور» در سال۱۳۹۵ اشاره کرد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.