معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت ارشاد، اسامی برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» در بخش ملی و بین‌الملل را اعلام کرد و گفت: خبرگزاری مهر بیشترین مشارکت را در این ‌پویش داشت.

خبرگزاری مهر، حائز بیشترین مشارکت در پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» شد

آگاه: آیین تجلیل از برگزیدگان پویش رسانه‌ای «ققنوس قلم» و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید غزه با حضور خبرنگاران، مدیران رسانه‌ها، فعالان حوزه فلسطین، اعضای کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین، نمایندگان جنبش‌های جهاد اسلامی فلسطین و حماس دیروز یکشنبه ۲۰خرداد توسط معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت سازمان بسیج رسانه و خبرگزاری بین‌المللی قدس در سالن همایش‌های بسیج رسانه برگزار شد. در همایش مورد اشاره ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین علی کریمیان مدیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه و علیرضا شیروی مدیرکل رسانه‌های خارجی حضور داشتند. صرف‌نظر از استان تهران با ۲۴۹ اثر، خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان‌های اصفهان، کرمانشاه و همدان به‌ترتیب بیشترین اثر را به این پویش ارسال کرده‌اند.

همچنین خبرگزاری مهر از گروه رسانه‌های سراسری و روزنامه صبح ساحل، پایگاه خبری دیار بصیر و پایگاه خبری اقتصاد آینده‌نیوز از گروه رسانه‌های غیر سراسری حائز بیشترین مشارکت بوده و به‌پیشنهاد داوران و تایید معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شوند. پس از  انجام فرآیند ارزیابی و پالایش اولیه، در مجموع ۷۰۰اثر در بخش ملی و حدود ۲۰۰اثر در بخش بین‌المللی برای ارزیابی به هیات داوران ارائه و نتیجه ارزیابی‌ها منتشر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.