عبدالله مهتدی، سرکرده گروهک تروریستی کومله اخیرا در مصاحبه با سردبیر رادیو اسرائیل به خوش‌رقصی برای صهیونیست‌ها پرداخته است و گفته که «ایران باید تجزیه و کردستان کشوری جدا شود؛ من حق مبارزه مسلحانه را به رسمیت می‌شناسم!» موضع‌گیری‌های بی‌پرده سرکرده گروهک‌ تروریستی کومله با هماهنگی صهیونیست‌ها، این روزها در آستانه انتخابات تشدید شده است.

زوزه گرگ‌های تجزیه‌طلب در آستانه انتخابات

آگاه: پیش از انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱اسفند سال گذشته نیز منابع خبری در اقلیم کردستان عراق از انتشار یک فایل صوتی محرمانه متعلق به عبدالله مهتدی، دبیرکل گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله خبر دادند؛ فایلی که نشان‌دهنده اهداف معاندان برای کاهش مشارکت در انتخابات ۱۱اسفندماه بود. مهتدی در این فایل صوتی تاکید می‌کند: «مشارکت پایین در انتخابات به ما این امکان را می‌دهد تیم جذب خود را مجددا فعال و از میان جوانان، تعداد بیشتری را برای اقدام‌های مسلحانه در ایران فعال کنیم.»
اما تجزیه کشورمان و جدا کردن کردستان از ایران، رویای دیرین سران رژیم نامشروع صهیونیستی است. یکی از ابزارهای اصلی رژیم صهیونیستی برای تهدید و تحدید امنیت و تمامیت ارضی ایران پس از انقلاب اسلامی، حمایت از گروهک‌های تجزیه‌طلبی نظیر «کومله» و «دموکرات» و «پژاک» و استقرار و تجهیز و تسلیح آنها در منطقه کردستان عراق بود.
در همین راستا، طی سال‌های اخیر، موساد برخی از طرح‌های خرابکارانه و تروریستی خود در ایران را به عناصر کومله و سایر گروهک‌های تروریستی و تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان سپرد. مردادماه سال۱۴۰۱ وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از بازداشت همه عناصر یک عملیات تروریستی بزرگ خبر داد. در اطلاعیه وزارت اطلاعات درج شده بود که شبکه‌ای از عوامل سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی که برای انجام عملیات تروریستی به کشور اعزام شده بودند، پیش از هر اقدام خرابکارانه‌ای توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و همه عناصر عملیاتی بازداشت شدند.
اعضای این شبکه که از طریق یکی از کشورهای همسایه با عوامل سازمان جاسوسی تروریستی موساد در ارتباط بوده و از اقلیم کردستان وارد کشور شده بودند، با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات عملیاتی و ارتباطی و قوی‌ترین مواد انفجاری، قصد انجام اقدامات خرابکارانه و عملیات تروریستی بی‌سابقه‌ای در برخی نقاط حساس و اهداف ازپیش‌تعیین‌شده را داشتند که با عملیات چندمرحله‌ای و پیش‌دستانه‌ مجاهدان گمنام ایران اسلامی جملگی آنها به دام افتاده، تسلیحات، مواد انفجاری، تجهیزات فنی و ارتباطی آنها نیز به‌طور کامل کشف و ضبط شد. در همان مقطع زمانی، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای دیگر اعلام کرد که عناصر عملیاتی مزبور مستقیما توسط عبدالله مهتدی، سرکرده‌ گروهک کومله برای این ماموریت انتخاب و به افسران موساد معرفی شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.