معاون آموزشی وزارت بهداشت از افزایش متقاضیان در آزمون شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور خبر داد و گفت: در المپیاد امسال افزایش ۱۵۰۰نفری داشتیم که درمجموع حدود چهارهزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده‌اند.

افزایش ١۵٠٠نفری شرکت‌کنندگان شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی

آگاه: شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه‌های همگرایی در علوم پایه، استدلال بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، کارآفرینی و حیطه هنر و سلامت که امسال به المپیاد اضافه شده برگزار شد.
دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، ضمن بازدید از حوزه برگزاری این آزمون گفت: آزمون اولیه شانزدهمین آزمون المپیاد دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور در پنج حیطه به‌صورت الکترونیک برگزار شد. وی افزود: این آزمون در پنج حیطه همگرایی در علوم پایه، استدلال علوم بالینی، آموزش پزشکی، مدیریت و حیطه هنر و سلامت که امسال برای نخستین‌بار به المپیاد اضافه شده است برگزار می‌شود و سپس کارآفرینی و کسب‌وکارهای فناورانه نیز به آن اضافه خواهد شد. دکتر باقری‌فرد، از افزایش متقاضیان در آزمون امسال خبر داد و تصریح کرد: در المپیاد امسال افزایش ۱۵۰۰نفری داشتیم که درمجموع حدود چهارهزار نفر در این آزمون اولیه شرکت کرده‌اند. وی تاکید کرد: تغییرات اساسی در نحوه برگزاری آزمون ایجاد شده و افراد براساس توانایی‌ها فردی و گروهی خود انتخاب و به مراحل بعدی راه می‌یابند. معاون آموزشی وزارت بهداشت، در پایان گفت: خروجی‌های این المپیاد قطعا به اعتلای آموزش پزشکی در کشور کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.