۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۴٬۹۷۸

 کسب‌وکار خانگی با نمد یکی از مشاغل پردرآمد در ایران است که امروزه طرفداران بسیاری دارد.

نمد مالی

آگاه: نمددوزی یکی از کارهایی است که خانم‌های خانه‌دار به آن علاقه بسیاری نشان می‌دهند، دلیل آن هم واضح است به‌راحتی می‌توان این کار را در خانه انجام داد و نیاز به هزینه زیادی برای شروع ندارد. کسب‌وکار خانگی با نمد شامل دست‌سازه‌هایی مانند عروسک، گل سر، کیف و بسیاری کالاهای دیگر است.

وسایل اولیه برای کسب‌وکار خانگی با نمد
برای این کار لازم است که میزی را به برش پارچه اختصاص دهید. روی این میز باید بتوانید پارچه را پهن کرده و روی آن الگوها را قرار دهید. اندازه میزی که برای این کار احتیاج دارید، بستگی به میزان پارچه و الگوهای کار شما دارد.
قیچی به‌عنوان مهم‌ترین ابزار در این شغل به حساب می‌آید. می‌توانید در ابتدای کار خود از قیچی‌های معمولی استفاده کنید، قیچی‌های برقی می‌توانند چندین لایه پارچه را هم‌زمان ببرند و سرعت کار را بالاتر می‌برند. بهتر است برای اینکه از هزینه‌های اضافی خرید نخ‌های رنگی اجتناب کرده و از نخ‌های نامرئی به‌جای آنها استفاده کنید. نخ‌های نامرئی به‌دلیل اینکه در هر رنگ و طرح پارچه، خود را پنهان می‌کنند، بهترین گزینه برای نمددوزی محسوب می‌شوند. 

بازار کار نمد در ایران
در ایران بازار کار نمد بسیار رونق پیدا کرده است. معمولا در زمینه سیسمونی‌های نوزادان از وسایل نمددوزی‌شده استفاده می‌شود. بسیاری از وسایل نوزادان که برای دکوراسیون اتاق بچه استفاده می‌شود از نمد تهیه شده است؛ زیرا نمد به گونه‌ای است که کودکان نمی‌توانند آن را ببلعند و با یک شستشوی ساده می‌توان آن را تمیز کرد و برای کودکان خطری ندارد. 

کسب درآمد در خارج از کشور با نمد
یکی دیگر از راه‌های کسب درآمد بیشتر در زمینه کسب درآمد از نمد، فروش آن در خارج از کشور است. با استفاده از سایت‌هایی که در خارج از کشور محصولات داخلی را می‌فروشند، می‌توانید درآمد بسیار بالایی داشته باشید. این سایت‌ها مانند آمازون، هر نوع محصولی را در سراسر دنیا به فروش می‌رسانند و شما می‌توانید کالایی را که در داخل ایران مثلا با مبلغ ۲۰هزار تومان فروخته می‌شوند در این سایت‌ها با مبلغی حدود ۱۰۰هزار تومان به فروش برسانید؛ زیرا این سایت‌ها با دلار محصولات خود را می‌فروشند و شما درآمد دلاری خواهید داشت که باتوجه‌به کاهش روزافزون ریال، درآمد مناسبی را برایتان به همراه خواهد داشت.

درآمد ماهانه کار با نمد
بسیاری از افرادی که در این زمینه فعالیت دارند حتی به درآمد ۹میلیون تومان در ماه نیز می‌رسند که خود جای تأمل دارد. با کمترین هزینه‌ای که برای شروع کسب‌وکار خود می‌کنید، می‌توانید شما نیز به این درآمد برسید. این صنعت به گونه‌ای مورد توجه قرار گرفته که حتی صادرات در آن نیز به‌صورت گسترده به وجود آمده است. افرادی که در این زمینه مشغول به‌کار هستند بسیار از شغل خود راضی هستند، زیرا این کار تنوع بالایی دارد و در هر جا و مکانی می‌توانید آن را انجام دهید. برای اینکه کسب‌وکار خانگی با نمد خود را راه‌اندازی کنید، باید در ابتدای کار خود صبر و شکیبایی پیشه کنید و دست از تلاش برندارید.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.