نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط معیشتی و اقتصادی کارمندان باید مدنظر دولت چهاردهم قرار گیرد، ادامه داد: درحال‌حاضر اکثریت جامعه از کارمندان و کارگران تشکیل شده و این بخش شرایط معیشتی و اقتصادی خوبی ندارد.

آگاه: فرامرز شاهسواری با بیان این مطلب به خبرنگار «آگاه» گفت: درحال‌حاضر کارمندان و کارگران دغدغه‌های معیشتی و اقتصادی زیادی دارند که باید به‌درستی به آنها توجه شود. وی تاکید کرد: اگر به شرایط معیشتی کارمندان و کارگران به‌درستی توجه شود بخش عمده‌ای از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد. این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: درحال‌حاضر کارمندان و کارگران با معضل ناکافی بودن حقوقشان مواجه هستند؛ بنابراین اگر ما بتوانیم نگاه درستی به حقوق کارگران داشته باشیم، حتما در پی این رویکرد، تولید ما رونق گرفته و افزایش پیدا خواهد کرد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درحال‌حاضر در حوزه انتخابیه بنده کارگر زیاد بوده و به دلیل اینکه میزان حقوق و دستمزد ناکافی است، کارگران میلی به ادامه فعالیت ندارند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حقوق و دستمزد کارگری متناسب با نرخ تورم نیست، اظهار کرد: درحال‌حاضر میزان نرخ تورم از میزان حقوق و دستمزد کارگران بالاتر است؛ ازاین‌رو جوانان برای اشتغال انگیزه لازم را ندارند که باید به این مهم توجه جدی شود.
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در پی این شرایط جوانان اکثرا به‌دنبال فعالیت‌های خدماتی می‌روند، تاکید کرد: متاسفانه این فعالیت‌ها زیاد به تولید ربطی ندارند و نمی‌تواند باعث رونق تولید شود؛ بنابراین اگر ما بتوانیم به حقوق کارگران و کارمندان به‌درستی توجه داشته باشیم، به تبع آن تولید رونق پیدا خواهد کرد چراکه انگیزه لازم در این بخش افزایش پیدا می‌کند. 
فرامرز شاهسواری در ادامه با بیان اینکه که اگر تولید رونق پیدا کند، تورم نیز کاهش پیدا خواهد کرد، ادامه داد: بنابراین یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت چهاردهم باید رفع مشکلات نظام قوانین مربوط به حقوق و دستمزد کارگران و کارمندان باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.