نماینده حماس در تهران در مراسم بزرگداشت شهید اسماعیل هنیه در وزارت امور خارجه گفت: یک جنایت تروریستی رخ داد، اگر در هر جای دیگر رخ می‌داد شورای امنیت بند هفتم را فعال و لشکرکشی می‌کرد ولی تحت مدیریت آمریکا و اسرائیل است.

خالد قدومی: هنیه برای کشور و منطقه خود امنیت و آرامش می‌خواست

آگاه: همه شاهد بودند مستکبران جهان چگونه دوگانه برخورد می‌کنند. خالد قدومی گفت: امروزه کل بشریت با جنایت این تمدن که خود را تمدن غربی می‌دانند، مواجهند. نماینده حماس در تهران عنوان کرد: هنیه برای کشور و منطقه خود امنیت و آرامش می‌خواست. خالد قدومی بیان کرد: ما در غزه تاریخ جدیدی را رقم می‌زنیم و به بشریت خدمت می‌کنیم که همه متوجه شوند این رژیم تهدید منطقه است. ما از کرامت انسانی در غزه حمایت می‌کنیم.

همه باید جلوی خونریزی در فلسطین را بگیرند
نماینده حماس در تهران در ادامه سخنان خود بیان کرد: فؤاد شکر را در جنوب لبنان و شهید هنیه را در ایران به شهادت رساندند. انتقام و خونخواهی از شهید هنیه حقی از حقوق حقه انسانیت است. ایشان مهمان رسمی یک کشور مستقل و دارای حاکمیت بوده است. خالد قدومی اظهار داشت: ما می‌دانیم چگونه حقوق خود را تامین کنیم. همه باید جلوی خونریزی در فلسطین را بگیرند. نتانیاهو و صهیونیست‌ها به دنبال خونریزی و بهانه هستند. نماینده حماس در تهران بیان کرد: نتانیاهو تاکنون حتی به شروط ناچیز مذاکره پایبند نبوده است. ای کشورهای عرب و ای مسلمانان و ای دنیا شاهدیم همه بشریت و انسانیت در غزه از بین می‌روند. الان باید نقش خود را ایفا کنید.
خالد قدومی ادامه داد: هیچ‌گونه مذاکرات محلی از اعراب ندارد. نتانیاهو هیچ اعتقادی به فلسطینی‌ها ندارد. قبل از هفتم اکتبر تمایل داشت با کشورهای عربی عادی‌سازی کند و فلسطینی‌ها در اقلیت باشند. این رژیم نجس و منفور فقط به‌دنبال ترویج صهیونیسم خبیث است و آنها فرعون‌های امروز هستند و باید به دادگاه‌های جنایی بین‌المللی بروند.

صهیونیست‌ها اوباشی بیش نیستند
نماینده حماس در تهران با اشاره به انتخاب یحیی السنوار به‌عنوان رییس جدید دفتر سیاسی حماس بیان کرد: ایشان دغدغه‌های ملت خود را می‌داند. قدومی بیان کرد: دنیا باید بداند حضرت عیسی مسیح(ع) در فلسطین به دنیا آمده و رسول‌اکرم(ص) از فلسطین عبور کرده و بسیاری از اولیا و صحابه فلسطین را آزاد کرده‌اند. فلسطین به کشتارگاه تبدیل شده است. وی افزود: به همه آزادیخواهان عربی و غیرعربی که در نماز میت برای شهید هنیه حاضر شدند سلام و درود می‌فرستم. اسرائیل دولت غیراخلاقی است. روایت شهید هنیه بر روایت و داستان این موجودات خبیث پیروز شده‌اند. وی گفت: مسئله فقط گرفتن انتقام از خون شهید هنیه نیست، الان در مرحله تاریخی هستیم. مطمئن باشید عملیات طوفان همه‌ساله رخ نداده الان رخ داده برای حفظ امنیت منطقه که در برابر فاشیست‌های دنیا قرار بگیرد. به‌پا خیزید و علیه دشمن قیام کنید. آنها اوباشی بیش نیستند که فقط به‌دنبال ناامنی هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.