دبیر ستاد اربعین استان تهران گفت: ۱۲۰هزار زائر اربعینی از ۲۰مردادماه تاکنون با استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی (اتوبوس، قطار و هواپیما) از استان تهران به کربلا اعزام شده‌اند.

اعزام ۱۲۰هزار زائر اربعین با حمل‌ونقل عمومی از تهران به کربلا

آگاه: سید کمال سادات روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: امسال در مجموعه حمل‌ونقل اقدامات و هماهنگی‌های بسیار خوبی رقم خورده، در ایستگاه‌های راه‌آهن برنامه‌های خوب و متنوعی شکل گرفته و در حوزه ترمینال غرب هم امسال نسبت به سال قبل توانستیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.
به گفته وی، تعداد اتوبوس‌های اجاره‌ای ترکیه‌ای و عراقی نیز امسال افزایش یافته و با شرکت عراقی برای استفاده از ۱۳۰اتوبوس قرارداد بسته‌ایم و تاکنون نیز ۸۵سرویس از تهران به نجف عزیمت کرده و به تناسب برای بازگشت نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.
سادات تاکید کرد: اتوبوس‌های داخلی فقط تا مرزهای مهران می‌روند اما طی قراردادی که با شرکت عراقی بسته‌ایم اتوبوس‌های عراقی از تهران به نجف می‌روند و زوار راحت جابه‌جا می‌شوند و مردم می‌توانند بلیت تهیه کنند.
وی ادامه داد: باتوجه‌به مرزهای شش‌گانه درمجموع سه‌هزار و ۲۷۹سرویس یعنی ۷۳هزار و ۲۴۹نفر تا الان با اتوبوس به مرز و شهر نجف اعزام شده‌اند و تا روز گذشته سه‌هزار و ۳۶۴سرویس انجام و ۷۶هزار و ۳۸۴نفر زائر هم با وسایل حمل‌ونقل عمومی اعزام شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.