مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها گفت: ۲۷شرکت هواپیمایی برای ۲۷فرودگاه مجوز پرواز برای ایام اربعین را گرفتند که هم‌اکنون از ۱۷فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها پروازهای اربعین انجام می‌شود.

پروازهای اربعین از ۲۷ فرودگاه ایران انجام می‌شود

آگاه: رضا نخجوانی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران دیروز (سه‌شنبه، ۳۰مردادماه) در نشست خبری با اشاره به گزارش عملکرد شرکت فرودگاه‌های کشور درخصوص سفرهای اربعین، گفت: ۲۷شرکت هواپیمایی برای ۲۷فرودگاه تاکنون مجوز پرواز برای ایام اربعین گرفتند که و تا به امروز از ۱۷فرودگاه تحت پوشش شرکت فرودگاه‌ها پروازهای اربعین انجام می‌شود.
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در ادامه تاکید کرد: از ۲۴مردادماه تا ۹شهریورماه برنامه‌ریزی‌های لازم برای پروازهای اربعین انجام شده و فرودگاه‌های ایلام، کرمانشاه، آبادان و اهواز نقش مهمی در این ایام دارند که زائران می‌توانند از نقاط مختلف به صورت زمینی وارد خاک کشور عراق شوند. وی افزود: ۱۹شرکت داخلی و خارجی پروازهای اربعین را انجام می‌دهند، ۱۷شرکت هواپیمایی داخلی و دو شرکت خارجی العراقیه و فلای بغداد برای انجام پروازهای اربعین مجوز گرفتند.به گفته نخجوانی؛ فرودگاه مشهد بیشترین حجم پروازهای داخلی و خارجی را به مقصد نجف دارد. این مقام مسئول تصریح کرد: حدود ۵.۵همت شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌های کشور بدهکار هستند که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و ماهان‌ایر بیشترین میزان بدهی را دارند و اگر براساس قانون شرکت‌های هوایی بدهی‌های خود را در اسرع وقت پرداخت کنند، هزینه دیرکرد بدهی به آنها بخشیده خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.