نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با آگاه، به ضرورت اجرا و تکمیل سامانه املاک و اسکان در کشور گفت: تعامل و هماهنگی در همه امور یکی از ضروریات جامعه امروزی قلمداد می‌شود و هر چقدر که جلوتر حرکت کنیم، اهمیت این تعامل و هماهنگی بیشتر می‌شود. 

آگاه: فرهاد بشیری تاکید کرد: یکی از مسائلی که هماهنگی و تعامل در آن بیش از پیش حائز اهمیت است، ساماندهی و تکمیل سامانه املاک و اسکان در کشور است. این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درواقع ساماندهی و تکمیل سامانه املاک و اسکان در کشور به‌جد ضرورت داشته و باید دستگاه‌ها در این زمینه هماهنگی لازم را با هم داشته باشند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید کار تیمی و هماهنگی در اجرای امور را مدنظر قرار دهیم، ادامه داد: متاسفانه ناهماهنگی در بسیاری از بخش‌ها خود را نشان داده و باید جلوی این مسئله گرفته شود.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنابراین باید هماهنگی و همکاری برای تکمیل سامانه اسکان و املاک مدنظر قرار گرفته و دستگاه‌های اجرایی به این سامانه متصل و اطلاعات لازم را ارائه دهند.
بشیری در ادامه با بیان اینکه باید با بسیاری از مسائل اجرایی واقع‌بینانه برخورد کرد، ادامه داد: درحال‌حاضر در شرایطی قرار نداریم که هر دستگاهی بخواهد به‌طور جزیره‌ای به اقدامات خود بپردازد؛ لذا در رابطه با همه امور ضرورت دارد تا دستگاه‌های اجرایی با هم هماهنگی و همکاری داشته باشند. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکمیل سامانه املاک و اسکان صراحت قانونی دارد، بیان کرد: همچنین باید به این نکته تاکید کنم که یکی از مسائل اساسی مردم، موضوع مسکن است و باید در این بخش نهایت دقت در استخراج مباحث آماری صورت گیرد.
بشیری ادامه داد: بنابراین تکمیل سامانه اسکان و املاک و جمع‌آوری اطلاعات دستگاهی برای تکمیل این سامانه بسیار حائز اهمیت است که باید مدنظر مسئولان قرار گیرد. این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید اشراف کاملی بر همه بخش‌های این وزارتخانه داشته باشد. همچنین وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید قدرت هماهنگی و همکاری با سایر دستگاه‌ها را داشته باشد. 
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مسائلی که وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید به‌جد به آن توجه کند تکمیل سامانه اسکان و املاک در کشور است. وی با اشاره به ابراز برخی از وعده‌ها در زمینه ساخت مسکن در رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرد: مسکن یکی از مسائل مهم جامعه ما قلمداد می‌شود و باید به‌صورت جدی‌تری به این مسئله پرداخته شود؛ بنابراین وزیر راه و شهرسازی دولت چهاردهم باید به اتفاق تیم همراه خود و حمایت دولت در تکمیل سامانه اسکان و املاک کشور کوشا باشد و آن را اجرایی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.