مدیر محتوایی سکوی عماریار بیان کرد که در نمایشگاه «رصتا»، پلتفرم‌ها به عنوان بازوهای اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا فعالیت دارند.

رصتا فرصتی برای اشتراک‌گذاری تجربه‌ها

آگاه: به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، بهنام خان‌محمدی مدیر محتوایی عماریار درباره نقش نمایشگاه «رصتا» در ارتقای صنعت نمایش خانگی گفت: همین که پلتفرم‌ها در چنین نمایشگاهی فرصت عرضه محصولات، توانمندی‌ها، دانش و تجربیات خودشان را به سازمان‌ها، شرکت‌ها، متخصصان و حتی سایر پلتفرم‌های این صنعت پیدا می‌کنند، گام موثری در ارتقای صنعت است؛ چراکه در این رویدادها مشورت‌خواهی، هم‌افزایی، شناسایی افراد مرتبط و غیره اتفاق می‌افتد. وی افزود: در این موقعیت پلتفرم‌ها به عنوان بازوان اصلی صنعت و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب‌یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می‌توانند به ارتقای صنعت کمک کنند. خان‌محمدی معتقد است که در چنین رویدادهایی تولیدکننده محتوا و توزیع‌کننده، می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، محصول به مخاطب هدف برسد و چرخه صنعت تکمیل شود. وی در این‌باره توضیح داد: همین که این نمایشگاه بتواند به تکمیل این چرخه تولید، توزیع و مصرف کمک کند یعنی به خودی خود به ارتقای صنعت کمک کرده است.
خان‌محمدی در پاسخ به این که برگزاری رویدادهای این چنین چقدر در انتقال تجربه و هم‌افزایی بین سکوها نقش خواهد داشت، بیان کرد: قطعا در چنین رویدادهایی است که پلتفرم‌ها می‌توانند همدیگر را پیدا کنند، نیازهایی که دارند به یکدیگر عرضه کنند تا با توان سایر پلتفرم‌ها آن نیاز را مرتفع کرده و نقاط قوت و توانمندی‌های خود را به سایر پلتفرم ها عرضه کنند. در واقع بتوانند حلال مشکلات آنها باشند و تجربیاتی که در حل مشکلات مشابه داشتند به اشتراک بگذارند. علاوه بر این دانش و دانسته‌های خود را با اشتراک‌گذاری بالا ببرند و در کل در رقابت با پلتفرم‌های بزرگ همراه و هم‌قدم شوند. اینجاست که «رصتا» و صدالبته کمک خود ساترا می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد.
سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی (ره) تهران برپا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.