۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶٬۷۴۱

مراسم افتتاحیه سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (رصتا) امروز رسما با حضور رییس سازمان صداوسیما، رییس ساترا و برخی از مقامات کشوری و لشگری در مصلی تهران برگزار خواهد شد. 

امروز شروعِ نمایشگاه «رصتا» با دو اتفاق ویژه

آگاه: امسال قرار است چندین اتفاق ویژه در این نمایشگاه بیفتد که یکی از مهم‌ترین آنها اکران آثار جدید نمایش‌خانگی با حضور عوامل سریال‌ها و برنامه‌هاست. اما در کنار این اتفاق، مدیرکل توسعه کسب‌وکار و تسهیل‌گری ساترا اعلام کرده که اعتبار هدیه به بازدیدکنندگان از نمایشگاه رصتا اختصاص پیدا خواهد کرد.
همچنین ایران‌صدا همچون سال‌های گذشته آزمون شناسایی استعدادهای گویندگی و صداپیشگی را برگزار می‌کند. در آستانه برگزاری سومین دوره نمایشگاه ماهنامه ساترا تحت عنوان «کُد» هم منتشر شد.

فرآیند اختصاص اعتبار هدیه به بازدیدکنندگان 
از نمایشگاه «رصتا»
مدیرکل توسعه کسب‌وکار و تسهیلگری ساترا گفت: بازدیدکنندگان از سومین نمایشگاه «رصتا» می‌توانند با مراجعه به مرکز خدمات رسانه ساترا واقع در نمایشگاه، اعتبار هدیه برای خرید اشتراک سکوها و دریافت سایر خدمات سکوهای حاضر در نمایشگاه را دریافت کنند.
رضا زمانیان، مدیرکل توسعه کسب‌وکار و تسهیلگری ساترا درخصوص جزئیات اعتبار هدیه خرید اشتراک سکوها و دریافت خدمات سکوهای حاضر در نمایشگاه گفت: مبلغ این اعتبار سه‌میلیون ریال است که هر روز بر اساس زمان مراجعه به نمایشگاه از ساعت ۱۰صبح به دوهزار نفر از بازدیدکنندگان سومین نمایشگاه ملی «رصتا» تعلق می‌گیرد.
زمانیان خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند در روزهای برگزاری نمایشگاه به‌صورت حضوری به مرکز خدمات رسانه ساترا واقع در نمایشگاه مراجعه کنند و در نظر داشته باشند که برای دریافت اعتبار هدیه، به همراه داشتن اصل کارت ملی ضروری است، این اعتبار یک‌بار به هر نفر تعلق می‌گیرد و صرفاً در ایام نمایشگاه معتبر است.
وی در پایان گفت: این اعتبار در غرفه‌های سکوهای شرکت‌کننده در نمایشگاه که در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند، قابل‌استفاده است.

شناسایی استعدادهای گویندگی و صداپیشگی در «رصتا»
با برگزاری سومین نمایشگاه رصتا، شبکه رادیویی ایران‌صدا از بین علاقه‌مندان به گویندگی و صدابازیگری، استعدادهای درخشان را از طریق برگزاری آزمون انتخاب می‌کند.داوطلبان می‌توانند برای شرکت در آزمون به استودیو ایران صدا، واقع در صحن اصلی مصلای امام خمینی(ره) مراجعه کنند و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر در این باره، با برگزیدگان دوره‌های قبل نیز تبادل‌نظر داشته باشند. ضمنا آزمون گویندگی و صدابازیگری ایرانصدا رایگان است و مراحل آن فقط در محل نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر از ۲۶ تا ۲۹ شهریور و از ساعت ۱۰صبح تا ۱۷ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای شنیدن برنامه‌های ایرانصدا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم‌عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به صورت رایگان دریافت کنند. سومین نمایشگاه ملی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) از ۲۶ تا ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۳ در محل مصلای امام خمینی(ره) تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.