مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه امروز، چهارشنبه «جشن جوانه‌ها» در قالب مدارس کشور برگزار می‌شود گفت: امسال با توجه به افزایش ۱۰۰هزار نفری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول، سه میلیون و ۷۰۰هزار دانش‌آموز در این مقطع خواهیم داشت.

«جشن جوانه‌ها» ویژه هفتمی‌ها امروز برگزار می‌شود

آگاه: حمید یزدانی، با بیان اینکه جشن جوانه‌ها ویژه دانش‌آموزان پایه هفتم است که از مقطع ابتدایی به متوسطه آمده‌اند، گفت: دانش‌آموزان ابتدایی در مقطع اولیه با یک معلم تحصیل می‌کردند ولی در دوره متوسط اول با ۱۲معلم و ۱۲درس مواجه می‌شوند که باعث عدم برقراری ارتباط آن‌ها می‌شود. وی با بیان اینکه یک روز انتخاب می‌شود تا مسئولان، مدیر مدرسه، معاون و معلم در جلسه آغازین حضور پیدا کنند تا شرایط، نحوه درس خواندن، ارتباط با مشاور و دوست شدن را توضیح دهند افزود: تلاش شده تا شروع خوبی برای سال تحصیلی رقم بخورد.
مدیرکل دفتر آموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه ساعت شروع مدارس مقطع متوسطه اول فعلا مشخص نیست ادامه داد: جشن جوانه‌ها ساعت ۷:۳۰ صبح روز ۲۸شهریور برگزار می‌شود، مدارس و استان‌ها مشخص شده، سعی کرده‌ایم در قالب مدارس این جشن برگزار شود و همزمان با سراسر کشور است. یزدانی عنوان کرد: امسال حدود سه میلیون و ۷۰۰هزار دانش‌آموز متوسطه اول خواهیم داشت که نسبت به سال گذشته تقریبا ۱۰۰هزار دانش‌آموز اضافه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.