۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۷٬۲۴۲

نماز جمعه ۱۳مهر ۱۴۰۳ در تاریخ ماندگار شد؛ مردم در این فریضه عبادی - سیاسی سنگ‌تمام گذاشتند و با اقتدای به ولی‌امر مسلمین، بار دیگر صفوف متحد و منسجم خود را به رخ دشمنان کشیدند.

نصر با اولاد علی (ع) است

آگاه: نماز جمعه دیروز در شرایطی برگزار شد که دشمنان و معاندان پس از ترور جنایت‌بار سید حسن نصرالله، دبیرکل شجاع حزب‌الله لبنان به دست سفاکانه رژیم تروریستی صهیونیستی، به‌دروغ چنین تبلیغ و ترویج می‌کردند که رهبر انقلاب به سبب احتمال حمله اسرائیل در بیتشان حضور ندارند، اما رهبری پس از پنج سال نماز جمعه را در قلب تهران اقامه فرمودند تا به دشمنان خبیث ایران اسلامی این پیام را مخابره کنند، در قاموس ذریه حیدر کرار، ترس، مفهومی تهی از معناست.
عملیات ظفرمندانه و غرورآفرین طوفان‌الاقصی به تعبیر رهبر انقلاب، جبهه مقاومت و جبهه استکبار را وارد وضعیت «مرگ و زندگی» کرد. این عملیات با محوریت و عاملیت رویکرد استشهادی و اصل غافلگیری، حیثیت نظامی و اطلاعاتی صهیونیست‌ها را بر باد داد. پس از آن، اسرائیل تلاش کرد با کشتار مردم غزه از هوا و جنگ با حماس در زمین، موجودیت نامشروع خود را احیا کند اما نتوانست، بنابراین با اتکا به توانمندی‌های تکنولوژیک عاریتی و لجستیک آمریکا و ناتو، موج وحشت در لبنان به راه انداخت تا حزب‌الله مقاوم را در شمال اراضی اشغالی به زعم باطل خود، زانو درآورد؛ از انفجار پیجرها و زخمی‌کردن چند هزار افسر و رزمنده حزب‌الله در یک روز تا زدن نوک‌نیزه و رأس‌الحربه‌ مقاومت سید حسن نصرالله با ۸۵بمب سنگرشکن در چند دقیقه. مسئول اسرائیلی گفت: پیام این عملیات آن است که اسرائیل دیوانه شده! اسم عملیاتشان را «نظم جدید» اعلام کردند تا بگویند با این دیوانگی فناورانه می‌خواهند، وضعیت را در جنوب و شمال اراضی اشغالی دگرگون کنند. جبهه دشمن می‌خواست «جنون تکنولوژیک» خودش را به رخ بکشد و ورق را برگرداند و روحیه غاصبان را زنده کند و اراده مقاومت را بشکند. کار به جایی رسید که بالاخره بعد از مدت‌ها، نتانیاهو به صدر نظرسنجی‌ها در اسرائیل برگشت و رهبر مخالفان سیاسی‌اش، از او حمایت کرد.
در این اثنا بود که ایران اسلامی، وعده‌ صادق۲ را در چشم صهیونیست‌ها فرو کرد و موازنه قوا را یک بار دیگر به نفع جبهه مقاومت تغییر داد؛ اینگونه بود که سرمستی دشمن، به هشیاری تبدیل شد. صهیونیست‌ها که از ناتوانی پدافند هوایی مدرن خود در برابر موشک‌های بالستیک و نقطه‌زن ایرانی، متحیر مانده بودند و محافظت‌شده‌ترین مکان دنیا یعنی پایگاه هوایی «نواتیم» را سوراخ شده دیدند، فهمیدند که باید به اختاپوس رسانه‌ای و عملیات روانی پناه ببرند، لذا دروغِ ترسیدن ایران و مقامات ایران اسلامی را در حجم وسیع پمپاژ کردند؛ بنابراین نماز جمعه ۱۳مهر از آن حیث در تاریخ ماندگار شد که باطل‌السحر دروغ‌ها و اکاذیب صهیونیست‌ها و اذناب و مزدوران رسانه‌ای و مجازی آنها بود.

ترس در قاموس شیعیان و محبّان علی‌بن‌ابیطالب (ع) راهی ندارد
نماز جمعه ۱۳مهر، به جهانیان ثابت کرد که ترس در قاموس شیعیان و محبّان علی‌بن‌ابیطالب(ع) راهی ندارد و سیدعلی رهبر آنان، در مکتب شجاعت و صلابت علوی، تلمّذ کرده است و چون جدّ مطهرش حیدر کرار، دست خیبرشکن دارد و بر پیشانی‌اش این عبارت حک شده است: «وَاللهِ لَو تَظاهَرتِ العَرَب عَلی قِتالی لَمّا وَلَّیتُ عَنها»؛ یعنی «سوگند به خدا اگر تمام دشمنان رودرروی من قرار گیرند، از مقابلشان فرار نمی‌کنم.» بنابراین، صهیونیست‌های حرامی و محبِ دنیا و مادیات و زخارف و شهوات دنیا، نباید تصور باطل خودشان از زندگی را به نوادگان و محبان تاج سر آفرینش، امیرالمومنین علی(ع) تسری دهند و باید بدانند که فرزند علی(ع) در میدان نبرد هوشیار است و می‌داند که شیطان حزبش را گرد آورده و سوار و پیاده‌اش را فراخوانده، ولی بصیرت، پیوسته همراه اوست؛ نه اشتباه می‌کند و نه کسی او را به اشتباه می‌اندازد. فرزند علی(ع) طلایه‌دار جهاد است و در راه خدا، حوضی از جنگ برای دشمنان پُر می‌کند که نه بتوانند از آن بیرون بیایند و نه بتوانند به آن برگردند. کوه‌ها فرومی‌ریزند اما او پابرجاست؛ در پیکار با دشمنان خدا، دندان بر دندان می‌فشارد و سر خود را به خداوند می‌سپارد؛ قدم‌هایش را بر زمین میخ‌کوب می‌کند؛ دیده به آخر لشگر دشمن می‌اندازد؛ به وقت حمله چشم فرومی‌گیرد و یقین دارد که پیروزی از جانب خدای سبحان است؛ آری، فرزند علی(ع) در میدان نبرد این چنین است و مانند جهود و صهیونیست‌های جان‌دوست و مادی‌گرا، از حرب و نبرد واهمه‌ای ندارد.
جنون تکنولوژیک صهیونیست‌ها که به‌واسطه آن، جنایت و کودک‌کشی می‌کنند، فقط با روحیه شهادت‌طلبی متوقف می‌شود؛ امری که فرزندان و شیعیان و محبان امیرالمؤمنین علی(ع) در آن، از سرآمدان تاریخ هستند و همان‌ها امروز صهیونیست‌ها را به ته دره اضمحلال و نابودی نزدیک کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.