سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در توییتر شخصی‌اش نوشت: ابتکار رهبر انقلاب در حضور در نماز جمعه نشان داد که ایشان فرمانده مقابله با جنگ روانی دشمن نیز هستند. حضور ایشان و اجتماع میلیونی مردم در مصلای تهران چونان موشک‌های وعده صادق بودند؛ نمایه‌ای از عزت، شکوه و اقتدار.

ایران شکست‌ناپذیر

آگاه: فاطمه رایگانی، فعال اجتماعی نوشت: این نماز جمعه از ایناست که می‌تونی سال‌ها بعد که حرفش شد با افتخار بگی منم شرکت کرده بودم. 

تقی دژاکام، روزنامه‌نگار نوشت: به همه کسانی که در تهران هستند و در نمازجمعه تاریخی به امامت رهبر شجاع، آقای خامنه‌ای شرکت می‌کنند جدا غبطه می‌خورم. هنیئا لهم. 

مهدی رسولی، مداح اهل بیت‌(ع) نوشت: فرق رهبر ما با اونا اینه که: اونا تو این لحظات از ترس فرار می‌کنند به سمت پناهگاه اما رهبر ما می‌شه پناهگاه و مردم به سمتش فرار می‌کنن! یک جلوه از کهف الوری را فردا با هم می‌بینیم. ان‌شاءالله

علی نقیه، عضو هیات‌علمی دانشگاه نوشت: امروز نماز جمعه تهران باعظمت و ابهت بود. داخل اتوبان‌ها تا شعاع چند کیلومتری چند لاین ماشین پارک شده بود. اتوبوس و مترو هم که فرای ظرفیت...

احسان موحدیان، دکترای روابط بین‌الملل با انتشار عکسی از جمعیت سرشار در مترو تهران نوشت: اینجا متروی مصلای تهران و سیل جمعیت. ایران شکست‌دادنی نیست!

محمدعلی آهنگران: نماز جمعه امروز به امامت فرمانده کل قوا رزمایش عزت و اقتدار و افتخار ملی بود.

یک دانش‌آموخته علوم سیاسی نوشت: تقریبا همه شبکه‌های تلویزیونی پاکستان خطبه‌های نماز جمعه مقام معظم رهبری را به‌صورت زنده پخش کردند، پاکستان با ۲۵۰میلیون جمعیت، پنجمین کشور پرجمعیت جهان است. 

کاربری با انتشارعکسی از رهبری نوشت: از نماز تو وحشت دارند...

کاربر دیگری نوشت: نماز جمعه امروز، قله نوع‌دوستی و میهن‌دوستی ایرانیان بود. اسرائیل ناخواسته بار دیگر ایران را متحد و لزوم ایران‌دوستی را یادآوری کرد.
یحیی ابوزکریا، روزنامه‌نگار الجزایری با انتشار تصویری از خطبه آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: فلسطین به ما نشان داد چه کسی مجوس واقعی است. مجوس واقعی عرب‌هایی هستند که به فلسطین و مقاومت خیانت کردند.

علیرضا زادبر، فعال رسانه‌ای نیز نوشت: این نماز جمعه پیوست رسانه‌ای و روانی عملیات وعده صادق است. شیاطین می‌گفتند رهبر را به مکان امن برده‌اند! هر ملتی با رهبران شجاع خود احساس عزت و آرامش خواهد داشت.
  
محدث تک‌فلاح نیز نوشت: کشور من جایی است که دهان سگ هار آمریکا را با عملیات موشکی حاصل از موشک‌های ساخت فرزندانش می‌بندد و دو روز بعد میلیون‌ها نفر از مردم آن در امنیت و آرامش تمام به امامت رهبر عزیزشان نمازجمعه را با یاد مردم لبنان اقامه می‌کنند. جمهوری اسلامی عزیز دوستت دارم. پاینده باشی.

راحله امینیان، مجری تلویزیونی نیز نوشت: چند نفر از دوستان قدیمی که متاسفانه مدت‌هاست بابت برخی تفکرات از هم فاصله گرفتیم بهم پیام دادند که می‌خوایم در نماز جمعه شرکت کنیم فقط نمی‌دونیم آداب شرکت در نماز جمعه چیه. براشون نوشتم: وضو بگیرید و با عشق به ایران بیاین بقیش حله. خدایا شکرت که ما عاشق وطن‌مون هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.