۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۲٬۵۶۷

 انتخابات ۱۱ اسفند با وجود همه تلاش‌های اهریمنی و تبلیغات گسترده رسانه‌ای از سوی دشمنان قسم خورده مردم ایران با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شد تا ملت نشان دهند که انقلاب را راحت به دست نیاورده‌اند که حالا به راحتی از دست دهند.

آگاه ـ همین آمار مشارکت در انتخابات با وجود تمام تبلیغات سمّی، مشکلات اقتصادی و رفتارهای متناقض برخی مسئولان، نشان می‌دهد که مردم این‌بار هم مانند تمام مراحل قبل پای کار انقلاب و میهن ایستاده‌اند تا کسی هوس دست درازی به این سرزمین را نداشته باشد. این از سهم مردم... 

اما از اینجا به بعد اجازه دهید تعارف را کنار بگذاریم و صریح صحبت کنیم. تا روز قبل از انتخابات برخی از نامزدها و لیست‌هایشان با وجود منع قانونی، تبلیغات می‌کردند. قبل‌تر از آن هم طرفداران و هوادارانشان بارها در متن‌ها و اظهار نظرهای واقعی و مجازی علیه دیگر نامزدها و لیست‌ها چنگ و دندان نشان دادند که تقریبا هیچکدام از این رفتارها مطابق آموزه‌های دینی و معرفتی که داعیه آن را دارند، نبود؛ اما هرچه که بود، گذشت. حالا که مردم سهم خود را به بهترین نحو ممکن ادا کرده و جانانه پای صندوق‌های رای آمده‌اند از اینجا به بعد آنهایی که راهی خانه ملت شده‌اند باید نسبت به مردم ادای دِین کنند. این ادای دین البته وظیفه بسیار سنگینی است که تا چهار سال دیگر روی دوش نمایندگان مجلس دوازدهم احساس خواهد شد. 

آقایان و خانم‌های منتخب!

قبل از هرکاری یکبار مرور کنید که هر لحظه و هر جلسه حضور شما در ساختمان هرمی بهارستان چه هزینه‌ای را به بیت المال تحمیل می‌کند که باید از جیب مردم پرداخت شود. در شرایط فعلی که ارزش پول ملی در برابر دلار به شدت افت کرده و بهای معیشت خانواده‌ها هر روز رکوردهای جدید می‌زند تا در آخرین روزهای سال خانواده‌ها با تحیر منتظر عید و سال نو باشند، باید فکری جدی و عملیاتی برای حال و زندگی مردم کرد. اینکه مردم همیشه پای کار انقلاب و نظام هستند نمی‌تواند دلیلی بر تکرار اشتباهاتی باشد که دود آن به طور مستقیم به چشم ملت می‌رود. اگر نمایندگان منتخب در مسیر خود، احساس مدیون بودن به مردم را فراموش نکرده و درگیر سهام کارخانه و خودروی صفر و موارد مشابه نشوند، می‌توانند با اراده و خرد جمعی گره از مشکلات اقتصادی مردم باز کنند. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.