نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند و ناکامی تبلیغات منفی دشمن درباره انتخابات، گفت: دشمن به دنبال این بود که مردم در انتخابات حضور پیدا نکنند و دقیقا هم نسل جوان را نشانه گرفته بود.

مردم حجت را تمام کردند

آگاه ـ محمد صالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار آگاه، با بیان اینکه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند عکس رفتار دشمن عمل کردند، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات اذعان داشتند که امید به آینده داشته و امید دشمن را ناامید خواهند کرد. جوکار با بیان اینکه پیام حضور پرشور مردم در انتخابات مشخص بود، تصریح کرد: این پیام حاوی این است که می‌بایست برای مردم کار بیشتری انجام و مشکلات آنها برطرف شود.

این نماینده مجلس یازدهم و منتخب مردم یزد برای مجلس دوازدهم شورای اسلامی با بیان اینکه باید با مسئولین کارشکن برخورد جدی صورت گیرد، تاکید کرد: مردم فقط و فقط از مسئولین خدمت صادقانه می‌خواهند و انتظار دیگری ندارند.  وی با بیان اینکه مردم پای کار انقلاب و رهبر خودشان ایستاده‌اند، تاکید کرد: مردم ولایتمداری خود را در تمام زمینه‌ها به حق اثبات کرده‌اند و حال نوبت مسئولین در مجلس و سایر بخش‌هاست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولین باید به گونه‌ای عمل کنند که اعتماد مردم به نظام بیشتر شده و سرمایه اجتماعی آنها افزایش پیدا کند. جوکار با بیان اینکه حضور پرشور مردم می‌تواند مجلس قوی را شکل دهد، بیان کرد: به واقع اگر می‌خواهیم مجلسی کارآمد و توانمند داشته باشیم، باید بدانیم این مجلس با رای و مشارکت بالای مردم شکل می‌گیرد.

 وی با بیان اینکه مجلس بدون پشتوانه و اراده مردم، مجلس نیست، ادامه داد: مجلس متعلق به مردم بوده و خانه ملت است بنابراین این حضور پر قدرت مردم در انتخابات می تواند مجلس را برای حل مشکلات کشور یاری دهد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم به واقع در انتخابات پیش رو، حجت را تمام کرده و از این به بعد مسئولین باید پای کار باشند.حضور مردم در انتخابات پیام مربوط به خود را داراست و این پیام حاوی این است که باید خدمت صادقانه و با اخلاصی برای مردم انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.