فرزاد جمشیدی که با اجرای برنامه‌های مذهبی در شبکه اول به شدت مورد توجه قرار گرفت، از سال ۸۶ به مدت سه سال ریاست هماهنگی و سازماندهی مجریان سیما را بر عهده داشت. به واسطه اجرای برنامه‌های یاد خدا و به خصوص ماه خدا در سحرگاهان ماه مبارک رمضان با اجرای خاص و قصه گونه اش به قلم زیبای خود به شهرت و محبوبیت رسید.

اجرای رمضانی در اینستاگرام!

آگاه ـ این مجری که فرآیند حضورش در صدا وسیما فراز و فرودهایی داشت سال ۹۷ به مدت هفت روز روی اغلب آنتن‌های زنده تلویزیونی رفت اما پس از آن تا سال ۱۴۰۲ فعالیتی نداشت. رمضان ۱۴۴۴، با «صبح روز بعد»، ویژه‌برنامه سحرهای ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ روز روی انتن شبکه ۲ رفت و در این برنامه ۷ آیتم متنوع  که هر کدام برای خودشان قصه و روایتی مجزا داشتند را به تصویر کشید. پس از آن در ماه محرم ۱۴۴۵، ویژه برنامه «ایام» را به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی روی آنتن شبکه دو برد. 

برنامه «ایام» با محوریت پرداختن به واقعه تاسوعا و عاشورای حسینی و موضوعاتی همچون «تاسوعایی حضرت عباس(ع) و واقعه کربلا» در روز تاسوعا و «عاشورا و شام غریبان» در روز عاشورا و شب شام غریبان، میزبان کارشناسان مذهبی همچون حجت‌الاسلام میرهاشم حسینی، آیت الله سیدمحمد قائم مقامی، حجت‌الاسلام مهدی طباخیان و میهمانانی همچون احمد بابایی (شاعر)، کربلایی علی پورکاوه (مداح) و... بود.

حال فرزاد جمشیدی با اشتراک پستی از صداوسیما خداحافظی کرده و اعلام کرده است برنامه سحرگاهی امسالش را به مناسبت ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی و در لایو اینستاگرام برگزار خواهد کرد. اما علت این خداحافظی و مجری‌گری آن هم در اینستاگرام مشخص نیست. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.