۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۳٬۱۸۷

آگاه: فرنگی‌کاران اوزان ۸۷ و ۱۳۰ کیلوگرم ایران با شکست رقبای خود از ژاپن و قرقیزستان راهی دیدار نهایی قهرمانی آسیا شدند.

در ادامه رقابت‌های پنج وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، ناصر علیزاده نماینده وزن ۸۷کیلوگرم ایران و دارنده سه مدال طلای آسیا و نقره بازی‌های آسیایی در دیدار نیمه نهایی مقابل ماساتو سومی از ژاپن به روی تشک رفت و در پایان به‌سختی و با نتیجه یک بر یک به برتری رسید و راهی فینال شد.

علیزاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر یک آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

امین میرزازاده، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان نیز در مرحله نیمه نهایی مقابل ارلان ماناتبکوف از قرقیزستان در مدت زمان یک دقیقه و ۴۴ ثانیه با امتیاز عالی ۹ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

میرزازاده پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۸ بر صفر اسلام جان رحمت‌اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت.

پیش از این پویا دادمرز در وزن ۵۵‌کیلوگرم راهی فینال شد، اما ایمان محمدی در ۶۳ و امیر عبدی در وزن ۷۷کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی مقابل حریفان خود از ژاپن و قرقیزستان شکست خوردند. دیدارهای رده بندی و فینال پنج وزن نخست قهرمانی آسیا از ساعت۱۵ و ۳۰دقیقه امروز به وقت ایران آغاز می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.