صهیونیست‌ها طی هفت ماه اخیر علی‌رغم ارتکاب انواع و اقسام جنایات و نسل‌کشی در غزه و به شهادت رساندن بیش از ۳۴هزار انسان بیگناه که اکثر آنان زنان و کودکان هستند، به هیچ‌یک از اهداف نامشروع خود دست نیافته‌اند و امروز به برکت خون‌های ریخته‌شده در غزه، علاوه‌بر ایجاد و گسترش نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی، یک بیداری انسانی نیز در سراسر دنیا و یک خیزش دانشجویی در کشورهای مختلف به‌ویژه آمریکا و اروپا شکل گرفته است. 

«جنگ قدرت» یا «نزاع نژادی»؛ شاید هم تیرهای غیب!

آگاه: نکته قابل‌تامل آنکه خیزش دانشجویی شکل‌گرفته در آمریکا با خشونتی تمام‌عیار از ناحیه پلیس و دولت آمریکا مواجه شده است؛ به گونه‌ای که اگر تنها یک مورد از اقدامات خشونت‌آمیزی که نیروهای آمریکایی در قبال دانشجویان ضدصهیونیستی به کار گرفتند در کشورهای دیگر صورت می‌گرفت، آمریکایی‌ها معرکه به پا می‌کردند و فریاد نقض حقوق بشر سر می‌دادند. اما به‌موازات گسترش نفرت جهانی از رژیم صهیونیستی، در داخل این رژیم نیز شکاف‌ها و گسست‌ها، بیشتر شده و استعفاهای سلسله‌وار سران نظامی این رژیم غاصب، بیانگر همین امر است.

فارغ از این امر، سران صهیونیست نیز یکی پس از دیگری دچار حوادث مشکوک می‌شوند؛ امری که بیانگر تسویه‌حساب‌های سیاسی در داخل رژیم است. روز جمعه هفتم اردیبهشت رسانه‌های صهیونیستی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی و انتقالش به بیمارستان خبر دادند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که بن‌گویر هنگام خروج از صحنه عملیات ضد صهیونیستی در رمله در یک حادثه رانندگی مجروح شد. هنوز ۲۴ساعت از حادثه‌ برای بن‌گویر نگذشته بود که روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» گزارش داد، خودروی «حاییم بیتون» وزیر آموزش و پرورش رژیم اسرائیل نیز با یک دستگاه اتوبوس در قدس اشغالی برخورد کرد که بر اثر آن، پدر وزیر به‌شدت زخمی شد و دو نفر دیگر هم دچار جراحت شدند.

اما این پایان حوادث مشکوک برای سران رژیم صهیونیستی نبود؛ روز دوشنبه نیز دفتر «بنی‌گانتس» با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این عضو کابینه جنگ رژیم اسرائیل در حین راه رفتن در نوار غزه از ناحیه پا دچار شکستگی شد. در همین حال برخی از رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که گانتس درحالی‌که در نزدیکی خانه خود در «یاد مردخای» درحال دوچرخه‌سواری بود، از دوچرخه سقوط کرد و از ناحیه پا مصدوم شد.

اما سلسله حوادث مشکوک در اراضی اشغالی، فقط متوجه سران رژیم صهیونیستی نبوده است، بلکه در مناطقی از اراضی اشغالی نیز جنازه‌های صهیونیست‌هایی یافت شده که مشخص نیست به چه دلیل کشته شده‌اند. برخی کارشناسان معتقدند در پی بحران‌های پی‌درپی که پس از هفت اکتبر و عملیات طوفان‌الاقصی و به‌ویژه پس از ۱۴آوریل و عملیات وعده صادق، دامنگیر صهیونیست‌ها شده است، حالا اختلافات نژادی نیز در میان اشغالگران سر باز کرده و مشخصا اختلاف نژادی میان فلاشا(اتیوپی‌تباران) و اشکنازی(اروپایی‌تباران) در اراضی اشغالی در حال تبدیل شدن به یک بحران بزرگ است. علاوه‌بر این، جنگ‌ قدرت جناح‌های رقیب در سپهر سیاست صهیونیست‌ها نیز احتمالا وارد فاز حذف فیزیکی شده باشد؛ البته در این میان نباید از تیرهای غیب نیز غافل شد!!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.