۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۳٬۵۸۲

طی روزهای اخیر مقاومت اسلامی بحرین با نامِ «سرایا الاشتر» پا به عرصه وجود و تکامل گذاشته است تا همپای انصارالله یمن، حزب‌الله لبنان و حشدالشعبی عراق، کابوس روزها و شب‌های صهیونیست‌ها باشد.

آگاه: روز ۱۳اردیبهشت رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت اعلام کرد: مقاومت اسلامی بحرین (سرایا الاشتر) مسئولیت یک حمله پهپادی به بندر ایلات در تاریخ ۲۷آوریل (۸اردیبهشت) را پذیرفته است. گفته شده در این حمله دفتر شرکت صهیونیستی «تراک ‌نت» در بندر ام الرشراش (ایلات) مورد هدف قرار گرفته است. این شرکت مسئول اجرای پل زمینی امدادی رژیم‌صهیونیستی از دوبی تا حیفاست. شرکت حمل‌ونقل زمینی تراک‌ نت پس از محاصره رژیم‌صهیونیستی ازسوی ارتش یمن و ممانعت صنعا از حرکت کشتی‌های بین‌المللی به مقصد بنادر فلسطین اشغالی، با مجوز ارتش اسرائیل وظیفه تسهیل حمل‌ونقل از کشورهای خلیج‌فارس به سرزمین‌های اشغالی را عهده‌دار شده بود.

مقاومت اسلامی بحرین پس از حمله موفقیت‌آمیز به دفتر شرکت صهیونیستی «تراک ‌نت» در بندر ایلات تاکید کرد که به حملات خود در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین در غزه در همه عرصه‌ها تا زمان لغو محاصره علیه این منطقه و توقف جنگ علیه فلسطینیان ادامه خواهد داد. اما معنای اعلام موجودیت مقاومت بحرین با شلیک پهپاد به‌سمت بندر ایلات، آن است که محور مقاومت در بحرین نیز پایگاه مردمی خود را با یارگیری از جوانان غیرتمند بحرینی سازماندهی کرده است و دولت بحرین که با عادی‌سازی روابط خود با اسرائیل درپی کسب امنیت بود، به‌تدریج باید جریمه این اقدام را پرداخت کند.

اما روز پنجشنبه ۱۳اردیبهشت دومین حمله مقاومت اسلامی بحرین به اراضیِ تحت اشغال صهیونیست‌ها صورت گرفت؛ در این روز «سرایا الاشتر» شاخه نظامی مقاومت اسلامی بحرین از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی در شهر «ام‌الرشراش» (ایلات) در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر داد. مقاومت اسلامی بحرین در همین راستا با صدور بیانیه‌ای افزود: حمله پهپادی روز پنجشنبه دوم مه میلادی (۱۳اردیبهشت) به‌وسیله پهپاد و در حمایت از مردم مقاوم غزه انجام شد. در این بیانیه آمده بود که عملیات مقاومت اسلامی بحرین علیه رژیم اسرائیل تا رفع محاصره و توقف حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه، متوقف نخواهد شد. دو حمله مقاومت اسلامی بحرین به بندر ایلات و همچنین گسترش دامنه حملات انصارالله یمن به منافع صهیونیست‌ها از «باب‌المندب» و «دریای سرخ» به «مدیترانه» دو اقدامِ ابتکاری محور مقاومت است که صهیونیست‌ها را طی روزهای اخیر سردرگم کرده و موازنه قوا را به نفع محور مقاومت تغییر داده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.