۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۳٬۹۰۳

نماینده مردم تویسرکان در گفت‌وگو با آگاه؛ با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید ابراهیم رئیسی، رییس‌جمهوری فقید کشورمان گفت: رییس‌جمهوری فقید حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌واقع خدمات زیادی را از خود بر جای گذاشتند.

آگاه: محمد مهدی مفتح، نماینده مردم «تویسرکان» در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی شخصیتی خدمتگزاری بود، ادامه داد: رییس‌جمهوری فقید در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در سنگرهای مختلفی حضور داشته و به‌جد مشغول فعالیت بودند. وی با اشاره به خدمات رییس‌جمهوری فقید در قوه قضاییه، بیان کرد: آیت‌الله رئیسی در مناصب مختلفی در قوه قضاییه حضور داشته و خدمات ارزنده‌ای را از خود بر جای گذاشتند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات آیت‌الله رئیسی در کسوت رییس قوه مجریه تاکید کرد: انصافا آیت‌الله رئیسی در کسوت رییس قوه مجریه منشأ خدمات بزرگی بودند و به‌عنوان یک فرد فعال و پرتلاش به اجرای امور می‌پرداختند. مفتح با بیان اینکه زندگی رییس‌جمهوری فقید، زندگی سراسر با تلاش بود، اظهار کرد: زندگی آیت‌الله رئیسی، زندگی سراسر خدمت بود و وی برای خدمت‌رسانی به مردم شب و روز نمی‌شناخت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رییس‌جمهوری فقید همواره تلاش داشتند بیشترین خدمت را به مردم ارائه دهند، تاکید کرد: انصافا خدمات آیت‌الله رئیسی به‌ویژه در مسند ریاست‌جمهوری می‌تواند یک الگوی کاملا روشن و درس‌آموز برای همه مسئولان اجرایی باشد. وی تاکید کرد: همه مسئولان اجرایی کشور و در هر مقامی که هستند باید از زندگی حضرت آیت‌الله رئیسی، پیرو فعالیتشان در دوران ریاست‌جمهوری درس خدمت صادقانه به مردم، بیاموزند و تلاش کنند همچون این سید بزرگوار برای رضای خدا شب و روز نشناسند. مفتح تصریح کرد: دوران ریاست آیت‌الله رئیسی بر قوه مجریه انصافا یک دوران باشکوهی از خدمت‌رسانی به مردم را به تصویر کشید که این اقدامات خدمات پرثمری را برای کشور بر جای گذاشت و باعث شد یک دوران درس‌آموزی از مدیریت وی در عرصه حکمرانی ایجاد شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.