رقیه علیپور مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین گفت:  ثبت نام ترم تابستان دوره های قرآنی به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

نام‌نویسی آموزش دوره‌های مختلف قرآن موسسه ثقلین آغاز شد

آگاه: رقیه علیپور مدیر روابط عمومی موسسه رسول عصر ثقلین در گفت وگو با مهر در خصوص فعالیتهای قرآنی این موسسه گفت: ثبت نام ترم تابستان دوره های قرآنی به صورت حضوری و غیرحضوری آغاز شد.

وی گفت: آموزش در این دارالقرآن به گونه ای طراحی شده که همه افراد در سنین مختلف می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری در دوره های مختلف قرآنی (حفظ، قرائت (روخوانی و روانخوانی، فصیح خوانی، تجوید و صوت و لحن) تثبیت، ترجمه و مفاهیم، مترجمی زبان قرآن، احکام، نهج البلاغه) شرکت نمایند...

علیپور ادامه داد: شکل اجرای طرح به صورت تلفنی به این صورت است که برای ثبت نام در دوره های تخصصی، ابتدا یک آزمون تعیین سطح قرائت و چند تست هوش و حافظه از افراد گرفته می‌شود. بعد مطابق با نتیجه آزمون‌ها افراد وارد دوره ها میشوند.همچنین ثبت نام در دوره های عمومی به صورت تعیین سطح اولیه و مدت دوره مطابق با علاقه شرکت کنندگان میباشد.

علیپور گفت: در دوره تلفنی برای هر فرد یک استاد پشتیبان در نظر گرفته می‌شود که در طول سال تحصیلی شبیه یک معلم خصوصی و به صورت منظم، هفته ای دو مرتبه از طریق تماس تلفنی به این افراد آموزش می‌دهند و طبق برنامه جامعی که در نظر گرفته شده با این افراد کار می‌کنند و نقاط ضعف و قوت این افراد را جویا می‌شوند و به آموزش هر چه بهتر قرآن آموزان کمک میکنند.

وی ادامه داد: در دوره حضوری نیز علاوه بر تدریس و پرسش و پاسخ ، طبق برنامه جامعی که ارائه میشود ، عزیزان میتوانند وارد کلاسها شده و مراحل آموزش را طی کنند. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی www.ketabequran.ir و یا کانال این مرکز در پیام رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/amuzeshe_quran مراجعه کنند همچنین جهت ثبت‌نام با شماره تلفن ۶۶۹۷۸۰۰۱-۰۲۱ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.