۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۴٬۳۸۴

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۲۹سارق و مالخر حرفه‌ای در قالب ۵۱باند مجرمانه خبر داد.

پیشنهاد جدید پلیس درمورد پابند الکترونیک

آگاه: سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۲۹نفر سارق و مالخر حرفه‌ای در قالب ۵۱باند مجرمانه خبر داد و گفت: با تلاش شبانه‌روزی پلیس این افراد طی ۷۲ساعت شناسایی و دستگیر شدند.
وی افزود: ارزش‌های ریالی اموال کشف‌شده ده‌ها میلیارد تومان است.سردار محمدیان گفت: در تهران و در کل کشور شاهد کاهش ۲۰درصدی سرقت هستیم که به‌دلیل کنترل هوشمند سارقان از طریق نصب پابند همکاری و بازرسی شناسایی مخفیگاه‌ها است. وی به مجرمان هشدار داد و گفت: مبارزه بی‌امان با مجرمان به‌خصوص مجرمان مربوط به سرقت ادامه دارد و مردم اطمینان داشته باشند پلیس شبانه‌روزی آماده و درحال شناسایی سارقان است. فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سرقت افراد با پابند بسیار اندک است، زیرا دائم درحال رصد هستند و در میان این سارقان تنها پنج نفر با پابند دستگیر شده‌اند و نشان می‌دهد نصب پابند تاثیرگذار بوده و سارقان درحال کنترل هستند. وی افزود: پیشنهاد ما این است که پابند الکترونیک برای سارقانی که دوبار سابقه سرقت دارند نصب شود تا شاهد کاهش بیشتر سرقت در پایتخت باشیم. فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره کشف اموال سرقتی گفت: برای برخی فروشندگان اجناس دست دوم شناسنامه تهیه شده است که ماموران پلیس به‌صورت نامحسوس مغازه‌های این افراد را بازرسی می‌کنند تا مشخص شود آیا اجناس دست‌دوم قانونی را به فروش می‌رسانند یا اجناسشان سرقتی است.

هشدار پلیس فتا درباره پیامک جعلی توقیف خودرو

رییس پلیس فتا پایتخت، نسبت‌به دریافت پیامک‌های جعلی توقیف خودرو هشدار داد. سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا پایتخت گفت: در چند روز اخیر، پیامکی تحت عنوان توقیف خودرو با نام راهور ۱۲۰ ارسال شده که حاوی لینک‌های اینترنتی است.وی افزود: این لینک‌های جعلی کلاهبرداری و به قصد خالی کردن حساب بانکی است، لذا شهروندان باید مراقب این پیامک‌های جعلی باشند. گودرزی گفت: این پیامک‌ها با سرشماره‌های شخصی ارسال می‌شود و از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ عنوان روی لینک جعلی کلیک نکنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.