تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در دیدار با تیم‌های یک و دوی ژاپن به پیروزی رسیدند تا گام نخست در راستای کسب سهمیه المپیک را برداشته و فردا برابر چین به میدان روند.

پیروزی ملی والیبال ساحلی در نخستین گام سه‌گانه المپیک

آگاه: مرحله نهایی مسابقات والیبال ساحلی انتخابی المپیک از دیروز (یکم تیرماه) در نینگبو ژیانگ شِن چین آغاز شد تا هشت تیم طی سه روز برای کسب تک سهمیه المپیک پاریس به مصاف یکدیگر بروند. تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران که با قهرمانی در منطقه آسیای مرکزی به‌صورت مستقیم به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند. در این مرحله در صورت کسب سه برد راهی المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد شد.
ملی‌پوشان ایران در نخستین گام از ساعت۵:۲۰ روز جمعه یکم تیرماه در نخستین بازی و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل ژاپن قرار گرفتند. در این دو دیدار که به‌صورت همزمان برگزار شد و در ست نخست ۲۱ بر ۱۸ پیروز شد اما ست دوم را با نتیجه ۱۳ بر ۲۱ واگذار کرد تا این مسابقه به ست سوم کشیده شود. در سومین ست پورعسگری و آقاجانی با نتیجه ۱۵ بر ۹ به پیروزی رسیدند تا فردا برابر چین یک قرار گیرند.
ایران دو (میرزاعلی و شوکتی) هم که به‌صورت همزمان در زمین دو مقابل ژاپن دو (دیلان فوکوشیما) به میدان رفتند طی دو ست متوالی ۲۳ بر ۲۱ و ۲۱ بر ۱۸ برابر حریف خود به پیروزی رسیدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.