سرپرست ریاست‌جمهوری گفت: دوره ریاست‌جمهوری شهید رئیسی و خدماتش به کشور به گونه‌ای شفاف و در مقابل دیدگان مردم شریف ایران اسلامی است که با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه و انکار نیست.

آگاه: محمد مخبر در جلسه عصر دیروز هیات دولت با تبریک دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر، بر اهتمام همه دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری پرشور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تاکید کرد و ضمن توصیه نامزدهای انتخاباتی به رعایت اخلاق و انصاف و پرهیز از تخریب و توهین، توجه به توصیه‌های رهبری معظم انقلاب در این زمینه ازسوی نامزدهای محترم ریاست‌جمهوری را مصداق بارز عمل به شرع و اخلاق دانست.
سرپرست ریاست جمهوری در ادامه با اشاره به خدمات و اقدامات کم‌نظیر دولت مردمی تحت مدیریت و هدایت شهید رئیسی ازجمله در حوزه بهداشت و درمان، اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری، رشد چشمگیر تولید و افزایش تراز تجاری کشور، افزایش فروش نفت، کنترل و کاهش نرخ تورم، تکمیل و بهره‌برداری از صدها طرح عمرانی و زیربنایی نیمه تمام در کشور، احیای بیش از هشت‌هزار کارخانه و واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، برقراری تعاملات گسترده در سطح بین‌المللی و عضویت در پیمان‌های مهم منطقه‌ای و جهانی با سیاست خارجی عزتمندانه تصریح کرد: دوره ریاست‌جمهوری شهید رئیسی و خدماتش به کشور به گونه‌ای شفاف و در مقابل دیدگان مردم شریف ایران اسلامی است که با سیاه‌نمایی‌ها قابل خدشه و انکار نیست.
مخبر با بیان اینکه اگر امروز کشور شرایط آرام و با ثباتی دارد به یمن ریل‌گذاری‌های اصولی و خدمات شهید رئیسی در سراسر کشور است، از همه وزرا و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های تکمیل‌شده بخش مربوط به خود را به‌منظور تسریع در خدمت‌رسانی به مردم در اولویت قرار دهند. سرپرست ریاست‌جمهوری افزایش تراز تجاری کشور را از جمله دستاوردهای خوب و خرسندکننده دولت مردمی عنوان و بر ضرورت بهره‌گیری از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای توسعه تعاملات و ارتباطات خارجی تاکید کرد. مخبر همچنین در پایان ضمن تبریک آغاز هفته قوه قضائیه، یاد شهید آیت‌الله بهشتی و یارانش را گرامی داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.