این روزها اوضاع گروهک منافقین و همچنین «مریم رجوی» سرکرده گروهک تروریستی منافقین به‌هیچ وجه خوب نیست؛ از یکسو گزارش‌هایی درخصوص وخامت حال سرکرده منافقین منتشر شده و از سوی دیگر، اعلام شده که دولت فرانسه او را ممنوع‌الخروج کرده و از سوی دیگر فشار پلیس فرانسه به این گروهک افزایشی بی‌سابقه داشته است.

نه راه پیش نه راه پس

آگاه: مریم رجوی که روزگاری پارلمان‌های غربی را درمی‌نوردید و با پرداخت پول‌های کلان به سناتورهای غربی، آنان را ترغیب می‌کرد که برای او کارت دعوت ارسال کنند، حالا در فرانسه به نوعی زندانی شده و اجازه خروج از مقر خود را ندارد.

علت ممنوع‌الخروجی
ماجرا از این قرار است که پلیس فرانسه پس از حمله به مقر گروهک منافقین در حومه پاریس و به‌دست آوردن اسناد پولشویی، تجهیزات جاسوسی، اسلحه و نفرات غیرقانونی، حکم ممنوع‌الخروجی سرکرده ۷۰ساله گروهک تروریستی منافقین را برای بررسی پرونده اتهامات صادر کرده است. در ۲۳خردادماه پلیس فرانسه به یکی از مقرهای گروهک منافقین در پاریس حمله کرد که طی آن علاوه‌بر کشف مقادیری سلاح، سه نفر از اعضای این گروهک نیز بازداشت شدند. صدور حکم ممنوع‌الخروجی مریم رجوی در شرایطی است که اوضاع جسمانی وی وخیم گزارش شده است؛ نامبرده درحال‌حاضر در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد و تیم پزشکی وی از بهبود او قطع امید کرده است.

سرطانِ مریم
در میانه‌های خردادماه سال جاری، یک منبع آگاه در پاریس، از وضعیت وخیم جسمانی مریم رجوی، سرکرده ۷۰ساله گروهک تروریستی منافقین خبر داد و گفت: رجوی حین بازگشت از پاریس به‌سمت مقر خود در «اور سورواز» دچار حمله عصبی شدید شده و بلافاصله به بیمارستان انتقال یافته است. این منبع آگاه تاکید کرد: وضعیت سرکرده گروهک تروریستی منافقین وخیم گزارش شده و تیم حفاظت رجوی برای جلوگیری از نشت هرگونه خبر پیرامون او، به‌شدت در حال تلاش هستند. وی با بیان اینکه سرکرده گروهک تروریستی منافقین دچار بیماری روماتیسم، سرطان روده و بیماری عصبی است، گفت: سال‌۱۴۰۱ نیز حمله عصبی سرکرده گروهک موجب دو هفته غیبت کامل او شد.
پس از خبر وخامت حال سرکرده گروهک تروریستی منافقین و انتقال به بخش مراقبت‌های ویژه، گروهک منافقین به‌خاطر فشارها و تنش‌های داخلی با مدل‌های مختلف، دست به انکار ماجرا زد تا جایی که تصاویر منتشرنشده دیدار با یکی از بازنشستگان پارلمان فرانسه را برای رد ادعای وخامت حال او منتشر کردند و با گذاشتن چند پیام با همان الگوی لاپوشانی مرگ مسعود، سعی در بیان روایتی دروغ از وضعیت مریم رجوی داشتند.
لاپوشانی سرکردگان منافقین دوام زیادی نیاورد و هفته گذشته مجددا اخباری از وضعیت ناپایدار مریم رجوی مخابره شد. طبق این اخبار، سرکرده ۷۰ساله گروهک منافقین روز دوشنبه چهارم تیر، مجددا دچار حمله عصبی شد و تیم پزشکی با استفاده از داروهای با دُز بالا، سعی در پایدار کردن علائم حیاتی او به عمل آورد تا به هر قیمتی مریم رجوی را برای حضوری ولو کوتاه در میتینگ سالانه منافقین مهیا کند.

فرقه آواره
مرگ مریم رجوی می‌تواند آخرین تیر بر پیکره بی‌جان تروریست‌های منافقین باشد؛ درحال‌حاضر مهم‌ترین معضل برای این فرقه جنایتکار، آوارگی است؛ دولت آلبانی، کادر میانی منافقین را تحت فشار گذاشته و عن‌قریب است که آنها از آلبانی اخراج شوند. از سوی دیگر، از فرانسه نیز خبر می‌رسد که دولت فرانسه برای سرکردگان منافقین ضرب‌الاجل تعیین کرده است که منطقه «اور سوراواز» در حومه پاریس را تخلیه کنند. از قرار معلوم، ضرب‌الاجل دولت فرانسه دوماهه است؛ سردمداران حکومت فرانسه برای تخلیه مقر گروهک تروریستی منافقین در منطقه حومه پاریس موسوم به «مشار» که پلیس فرانسه دو هفته پیش به آن حمله کرده و برخی تجهیزات جاسوسی و سلاح و نفرات غیرمجاز در آن را ضبط کرده، اصرار دارند.
کادر سرکردگان گروهک در فرانسه چند مکان پیشنهادی مانند کارخانه‌ای متروکه در حاشیه پاریس برای جابه‌جایی پیشنهاد داده‌اند که پلیس فرانسه به‌علت عدم امکان کنترل و نظارت دائمی، با آن مخالفت کرده است و همچنین پیشنهاد گروهک مبنی بر انتقال به مکانی جدید در شهر پاریس را به‌علت «خطرناک بودن حضور منافقین برای امنیت فرانسه» رد کرده است.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.