در جنگ اطلاعاتی و امنیتی میان ایران و دشمنان، دست بالا با مدافعان امنیت ایران اسلامی است

سیلی‌های ایران به موساد و داعش

آگاه: دشمنان ایران اسلامی و در رأس آنها آمریکا و صهیونیست‌ها و اذناب و متحدان آنها ازجمله گروهک‌های تکفیری مشخصا طی دو سال اخیر، تکاپوی بسیاری برای ناامن‌سازی کشورمان انجام دادند و در این مسیر دلارهای هنگفتی را خرج کردند و مزدوران زیادی را به استخدام درآوردند اما سرنوشت اکثر توطئه‌های بعضا بسیار پیچیده آنها، چیزی جز شکست و هزیمت نبود؛ امری که بیانگر اقتدار اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی در جنگ ترکیبیِ تحمیل‌شده از ناحیه استکبار جهانی است.

۷۹ ضربه به تروریست‌ها در ۴۵ روز
وزارت اطلاعات به‌تازگی طی بیانیه‌ای از ۷۹ضربه به تروریست‌ها در ۴۵روز اخیر خبر داده است. در بخشی از بیانیه وزارت اطلاعات آمده است: تروریست‌های داعشی که در چارچوب رویکرد کارفرمایان داعش‌ساز برای احیای جسد متعفن تروریسم تکفیری، تحرکات خود در منطقه را افزایش داده بودند، بلافاصله پس از حادثه‌ جانسوز پرواز اردیبهشت، تلاش‌های مضاعفی برای ورود به کشور و انجام عملیات تروریستی در مراسم تشییع و مجالس بزرگداشت شهدای خدمت، سپس برای انجام اقدامات خرابکارانه در دو مرحله‌ انتخابات، در سراسر کشور را آغاز کردند. واحد ضدتروریسم این وزارتخانه صرفا در بازه زمانی اول خردادماه گذشته تا ۱۵تیرماه جاری با شناسایی هسته‌های متعدد گروهکی و ۷۹مورد رویارویی مستقیم و ضربه به آنها، ده‌ها نفر از عناصر تروریست و عوامل پشتیبانی و تامین‌کنندگان سلاح و مهمات را دستگیر و ۵۶۰قبضه انواع سلاح جنگی، ۴۱۸۹۵ فشنگ جنگی و تعداد ۹بمب آماده و مقادیر قابل‌توجهی مواد پیش‌ساز بمب را کشف، خنثی و ضبط کرد. در سلسله عملیات انجام‌شده، علاوه‌بر شناسایی و بازداشت تروریست‌های تازه‌وارد، تعدادی از عناصر سابقه‌دار که برای هدایت عملیات یا انجام عملیات انتحاری وارد کشور شده بودند نیز شناسایی و بازداشت شدند.
در بخش دیگری از بیانیه وزارت اطلاعات درج شده بود گروهک‌های تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق نیز خام‌اندیشانه، بهره‌برداری از شرایط را در دستورکار خود قرار دادند. ازجمله اقدامات آنها ارسال یک محموله نظامی نیمه سنگین از طریق مرزهای شمال‌غرب کشور برای انجام عملیات بود که در کمین جان‌برکفان گمنام افتاده و پس از درگیری مسلحانه و تبادل آتش، کل محموله به‌صورت سالم در اختیار مدافعان امنیت ایران اسلامی قرار گرفت. در مقطع اشاره‌شده، دیگر گروهک‌های ضدانقلاب نیز دچار اشتباه محاسباتی شده و تلاش‌هایی برای ایجاد اخلال و ناامنی در کشور را در دستورکار خود قرار دادند که عوامل آنها با عنایات الهی شناسایی و مورد برخورد قرار گرفتند. از آن جمله است گروهک رو به احتضار منافقین که به‌دلیل مواجه بودن با آشفتگی گسترده، ناشی از ضربات پی‌درپی دلاورمردان گمنام بر ساختار این فرقه‌ بدنام و اشراف اطلاعاتی ایجادشده بر آنها نتوانستند هیچ‌یک از عملیات‌های طراحی‌شده را اجرا کنند. همچنین ۶هسته عملیاتی متصل به منافقین هم مورد ضربه قرار گرفت و تمامی عناصر فعال در آن هسته‌ها بازداشت شدند. علاوه بر آن دو خانه تیمی و کارگاه‌های تولید پرتاب‌گرهای دست‌ساز نیز کشف و ضبط شد.

شکار کویته
طبق آنچه وزارت اطلاعات در بیانیه خود آورده از مهم‌ترین دستاوردهای اخیر این وزارتخانه، دست‌یابی و انتقال یکی از عناصر اصلی طراح و هادی عملیات تروریستی کرمان به نام «عبدالله کویته» به داخل کشور بود. اطلاعات دریافتی از این تروریست در کشف بسیاری از توطئه‌های تکفیری‌ها، شناسایی دیگر عناصر اصلی و اماکن اختفای آنها در منطقه، نقش بسزایی ایفا کرده و همچنان مورد بهره‌برداری است. سربازان گمنام امام زمان(عج) برای گرفتن کویته، طراح عملیات ترویستی کرمان، باید از سد چند سرویس اطلاعاتی بزرگ عبور می‌کردند تا او را زنده‌گیری کرده و به ایران منتقل کنند.
اما به بهانه بیانیه اخیر وزارت اطلاعات که متضمن اقدامات اطلاعاتی و امنیتی ظفرمندانه سربازان گمنام امام زمان(عج) بود، نگاهی خواهیم داشت به چند نمونه دیگر از غلبه دستگاه اطلاعاتی و امنیتی ایران اسلامی بر دشمنان طی دو سال اخیر.

عامل تروریستی موساد
هشتم بهمن سال۱۴۰۱، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که حمله‌ای ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند. یکی از عوامل اصلی انجام این عملیات با هویت «سعید» اسفندماه سال۹۸ از طریق فضای مجازی با عوامل موساد ارتباط می‌گیرد. این فرد از سال۹۸ تا ۱۴۰۱ عملیات‌های مختلفی برای موساد در کشور انجام می‌دهد تا برای انجام عملیات‌های بزرگ‌تر آماده شود. در سال۱۴۰۱ این عامل موساد در اصفهان با اجاره سوله‌ای و خرید یک نیسان و سه خودروی سواری، چند ریزپرنده را وارد کشور کرد. نهایتا هشتم بهمن‌ماه سال۱۴۰۱، چهار ریز پرنده که از طریق ماهواره‌های رژیم صهیونیستی هدایت می‌شدند به سمت یکی از مراکز وزارت دفاع حرکت کردند که سامانه‌های پدافندی آنها را شناسایی و مورد هدف قرار می‌دهد. این عامل موساد با هویت جعلی از کشور خارج می‌شود و درنهایت ۱۳روز بعد با هماهنگی قضایی و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سپاه در یکی از کشورهای همسایه دستگیر می‌شود. درنهایت حکم اعدام این عامل موساد روز یکشنبه سیزدهم اسفند اجرا شد.

پروژه ترکیبی و شناسایی ده‌ها جاسوس
در بهمن‌ماه سال گذشته نیز وزارت اطلاعات اعلام کرد سلسله عملیات متهورانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در قالب مجموعه کنش‌های اطلاعاتی - ضداطلاعاتی، آفندی- پدافندی و بهره‌گیری از شیوه‌های متنوع جمع‌آوری اطلاعات، منجر به حصول اطلاعات حساسی از سرویس‌های دشمن صهیونیست شد. علاوه‌بر یافته‌های اطلاعاتی و امنیتی، دستیابی به اطلاعات ویژه مرتبط با برخی از مهم‌ترین تاسیسات پنهان نظامی، کارخانجات تسلیحاتی و صنایع استراتژیک غیرنظامی رژیم غاصب صهیونیست نیز از جمله دستاوردهای سلسله عملیات بزرگ و چند مرحله‌ای این وزارتخانه است. یکی از دستاوردهای بزرگ پروژه‌ ترکیبی یادشده، شناسایی ده‌ها جاسوس و عناصر تروریست وابسته به رژیم نژادپرست صهیونیست در ۲۸کشور جهان و در سه قاره‌ آسیا، آفریقا و اروپا بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.