خبرگزاری رسمی عربستان سعودی گزارش داد که «محمد بن‌سلمان» در تماس تلفنی با «مسعود پزشکیان» رییس‌جمهوری منتخب ایران، پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفته است.

ریاض خواهان گسترش و تعمیق روابط میان عربستان و ایران است

آگاه: در جریان این گفت‌وگو، ولیعهد عربستان از تقویت روابط ایران و عربستان در بخش های مختلف ابراز خرسندی کرد و بر لزوم تقویت هر چه بیشتر این روابط تاکید کرد.
پزشکیان رییس‌جمهوری منتخب ایران نیز مراتب تشکر و قدردانی خود را از ولیعهد عربستان ابراز داشت. براساس این گزارش، دو طرف همچنین پیشرفت در سطح روابط دوجانبه میان ایران و عربستان در سطوح مختلف را ستودند.
ولیعهد عربستان سعودی پیشتر نیز در پیامی به پزشکیان، پیروزی وی در انتخابات ریاست‌جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفته و در این پیام برای رییس‌جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت و برای جمهوری اسلامی ایران آرزوی پیشرفت و شکوفایی بیشتر کرده بود. ولیعهد عربستان سعودی در این پیام تاکید کرده بود که ریاض خواهان گسترش و تعمیق روابط میان دو کشور و ملت است؛ روابطی که در راستای خدمت به منافع مشترک است. دکتر مسعود پزشکیان روز پانزدهم تیرماه و در دور دوم انتخابات با کسب بیش از ۱۶میلیون رأی به‌عنوان چهاردهمین رییس‌جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.