۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵٬۸۲۲

 مشاور فرماندار تهران در حوزه بانوان و خانواده با اشاره به ایجاد قرارگاه دخترانه اوقات فراغت در پایتخت گفت: با بسترسازی و بهره‌گیری صحیح از ظرفیت دستگاه‌ها می‌توان اوقات فراغت خوبی برای دختران تهرانی در فصل تابستان رقم زد.

ایجاد قرارگاه دخترانه اوقات فراغت در پایتخت

آگاه: فاطمه رحمانی در جلسه شورای راهبردی بانوان شهر تهران به اهمیت اجرای برنامه‌های متنوع با کالبد ایرانی اسلامی و ترویج جایگاه مادری و دختری در اسلام اشاره و اظهار کرد: این برنامه‌ها در طول سال با توجه به اهمیت اوقات فراغت و ظرفیت ایجاد شده، اجرایی می‌شود.
به گفته وی، اجرای برنامه‌ها نه فقط در تابستان بلکه در طول سال تحصیلی هم برای دانش‌آموزان و هم دانشجویان به‌ویژه در خوابگاه‌های دانشجویی و در حوزه اوقات فراغت آنها و مهارت‌آموزی‌های دخترانه که در آینده منجر به کسب‌وکارهای سالم و هنرمندانه باشد، پیش‌بینی شده و می‌توان با بسترسازی و بهره‌گیری صحیح از ظرفیت دستگاه نتایج مطلوب برگرفته از هویت ایرانی ـ اسلامی برای دختران ارزشمند تهرانی برنامه‌ریزی و اجرایی کرد.
رحمانی در ادامه افزود: موضوع دختران در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی در حال پیگیری است که در مورد بخش دختران دانشجو جهاد دانشگاهی الزهرا برنامه‌های خود را اعلام کرد و همه دستگاه‌ها به اتفاق به امضای تفاهم‌نامه همکاری با میراث فرهنگی و سازمان فنی حرفه‌ای در جهت‌دهی به علایق دختران به هنرهای دخترانه را ضروری دانستند.
مسئول امور زنان و خانواده فرمانداری تهران گفت: نوع برنامه‌ها، جذاب و با شیوه‌های نوین و به جهت اثربخشی بیشتر در قالب تفاهم‌نامه دیگر سازمان‌ها در حال حرکت هستیم که این موضوع می‌تواند ظرفیت عظیمی را تشکیل دهد.
رحمانی تاکید کرد: مطالبه‌گری با ظرفیت‌های خود و دیگر سازمان‌ها، زمینه‌سازی برای حرکت فرهنگی جدید برای پرکردن اوقات فراغت و تبیین جایگاه، هویت و کرامت دختر ایرانی است که در کنار و همراه هم محقق می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.