طی حدود یک سالی که از نسل‌کشی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به باریکه غزه می‌گذرد، تلویزیون فارسی اینترنشنال، به بلندگوی جنایات صهیونیست‌ها تبدیل شده است و همین امر سبب شده مردم این رسانه را «موساد اینترنشنال» بنامند.

موساد اینترنشنال

آگاه: خبرنگار تلویزیون فارسی‌زبان موساد اینترنشنال در تازه‌ترین خوش‌رقصی‌اش برای رژیم جنایتکار صهیونیستی به پایگاه نیروی هوایی ارتش این رژیم رفته و برای تطهیر چهره ارتش خونخوار صهیونیستی مأموریت یافته است. در مصاحبه‌ای که خبرنگار این تلویزیون با مسئول پایگاه مزبور صورت داده، این نظامی صهیونیست مدعی شده که ما غیرنظامیان و بی‌گناهان را هدف قرار نمی‌دهیم! این ادعا در حالی است که طی ۱۱ماه اخیر که از جنایات و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه می‌گذرد، هزاران زن و کودک فقط با حملات هوایی صهیونیست‌ها به خاک و خون کشیده شده‌اند.
مراد ویسی، مجری و کارشناس شبکه اینترنشنال نیز چندی پیش از مسلح شدن کرانه باختری و محاصره شدن اسرائیل در حلقه آتش جبهه هفت‌گانه محور مقاومت، ابراز ناراحتی و نگرانی کرد. این به‌اصطلاح کارشناس گفت: این طرح (شهید) قاسم سلیمانی بود که جبهه‌های متعددی به وجود آید تا اسرائیل را محاصره کنند؛ راهبرد ایران این است که از هفت جبهه، اسرائیل را درگیر یک نبرد فرسایشی کند! سوال اینجاست، ایران چطور توانسته کرانه باختری را مسلّح کند؟!

توجیه نسل‌کشی
توجیه نسل‌کشی فلسطینیان توسط ماشین جنگ اسرائیل، یکی از مأموریت‌های ویژه اینترنشنال است؛ «منشه امیر» کارمند رسانه‌ای وزارت خارجه رژیم صهیونیستی چندی پیش در مصاحبه با این شبکه در اظهاراتی تأمل‌برانگیز، ضمن تقلیل آمار غیرنظامیان به شهادت رسیده در غزه گفت که «کشتن ۲۵هزار غیرنظامی توسط ارتش اسرائیل در غزه، نسل‌کشی محسوب نمی‌شود!» یا در مورد دیگری، «بن‌سبطی» از دیگر کارشناسان صهیونیستی شبکه اینترنشنال، در سخنانی عجیب گفت که غیرنظامیان کشته شده در غزه مستعد نظامی‌گری بودند. شبکه اینترنشنال در مردادماه سال جاری نیز پس از غیبت «کامالا هریس» معاون رییس‌جمهوری آمریکا در جریان سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا، هریس را به سبب بی‌اعتنایی به نخست‌وزیر اسرائیل به باد انتقاد گرفت؛ تا بار دیگر ثابت کند حامی مالی و راهبردی‌اش، موساد، سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی است.

ماله‌کشی برای صهیونیست‌ها
ماله‌کشی در جهت شکست‌های خفت‌بار صهیونیست‌ها در نبردهای نظامی نیز از دیگر کارویژه‌های اینترنشنال است؛ در اواخر تیرماه سال جاری، پس از آنکه مرکز تل‌آویو با پهپادهای یمنی به آتش کشیده شد، کارشناس اینترنشنال در قاب تلویزیون ظاهر شد و گفت که هیچ‌کدام از پهپادهای تهاجمی یمنی به اهداف موردنظر در تل‌آویو اصابت نکردند؛ چند دقیقه بعد، تلویزیون اینترنشنال با سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ارتباط برقرار کرد و این سخنگو که ظاهرا در جریان ماله‌کشی کارشناس اینترنشنال نبود، از موفقیت‌آمیز بودن حمله پهپادی یمنی‌ها سخن گفت.
اما دلایل و نشانه‌های پیوند میان گردانندگان اینترنشنال و رژیم صهیونیستی و سرویس جاسوسی این رژیم یعنی موساد، فقط به موارد فوق‌الذکر و طرفداری همه‌جانبه تلویزیون اینترنشنال از جنایات و نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه خلاصه نمی‌شود. در میانه‌های سال گذشته بود که بخش قابل‌توجهی از اعضا و امکانات تلویزیون اینترنشنال به فلسطین اشغالی منتقل شد تا وابستگی مستقیم این شبکه ضدایرانی به رژیم صهیونیستی، با قطعیت به اثبات رسد. البته تا پیش از آن نیز، نشانه‌های متعددی درخصوص این وابستگی وجود داشت که نشان می‌داد سرویس امنیتی اسرائیل کارفرمای جدید اینترنشنال است؛ اما با این انتقال و اظهارات رسمی کارکنان این شبکه فارسی‌زبان معاند، دیگر جایی برای انکار یا سانسور وابستگی اینترنشنال به رژیم صهیونیستی باقی نماند.
محمد منظرپور، سردبیر سابق بی‌بی‌سی و اینترنشنال، در همین خصوص معتقد است: اینترنشنال کاربرد تسلیحاتیِ ضدامنیتی مانند نقش عاملیتی برای موساد و استخبارات سعودی پیدا کرده است.
منظرپور پیش‌تر نیز گفت‌وگو با شهرام همایون، فعال رسانه‌ای ضدانقلاب به تغییر لایه مدیریتی اینترنشنال و کارفرمایی موساد اشاره کرده بود. در همین راستا، «باراک راوید»، خبرنگار صهیونیست وبگاه عبری «واللا» و وبگاه آمریکایی «آکسیوس» در توییتی، شبکه تلویزیونی اینترنشنال را ابزار دست موساد خواند و نوشت: «موساد به طور مرتب از رسانه اینترنشنال برای جنگ اطلاعاتی خود استفاده می‌کند.»
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.